Δελτία Τύπου / Ανακοινώσεις

Τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Με στόχο τη δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης της στην διεθνή τουριστική βιομηχανία, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου παρουσίασε σήμερα το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Αποτελώντας το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού, καθώς το Νότιο Αιγαίο υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δημιουργεί μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.

Με όχημα την καμπάνια AegeanIslands.LikeNoOther, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactiveεργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας. 

Παρουσία της Αν. Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, του προέδρου του ΣΕΤΕ, κου Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, των βουλευτών και δημάρχων των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου και πλήθους εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και επιχειρηματικών ενώσεων της περιφέρειας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος Γεώργιος Χατζημάρκος παρουσίασε την ολοκληρωμένη στρατηγική τουρισμού, η οποία πρόσφατα είχε τεθεί και σε διαβούλευση με τους τουριστικούς φορείς και δημάρχους της περιφέρειας.

Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους. Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης της καμπάνιας στους δημοσιογράφους και στους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της εγχώριας τουριστικής αγοράς, και στο πλαίσιο της φιλοσοφίας για συνεργασία και συντονισμό όλων των μερών, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί, πραγματοποιήθηκε κλειστή «Συνάντηση Εργασίας» με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με σκοπό την παράθεση περαιτέρω διευκρινίσεων και αναλυτικότερης συζήτησης επί του τελικού Στρατηγικού Σχεδίου.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε: «Η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει  μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών. Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή».

«Μέσω των περιφερειακών γραφείων μας, και της Marketing Greece αναπτύξαμε τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για πέντε περιφέρειες της χώρας. Σήμερα μαζί με την Περιφέρεια, παρουσιάζουμε το marketing plan Νοτίου Αιγαίου» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κος Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, και συνέχισε λέγοντας «Μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό παζλ για τον ελληνικό τουρισμό».

Ενώ ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece κος Ιωσήφ Πάρσαλης δήλωσε: «Η Καμπάνια AegeanIslands.Like No Other αποτελεί μια μοναδική πρόκληση σε περιφερειακό επίπεδο, παρέχοντας μια ενιαία επικοινωνιακή πλατφόρμα για όλα τα νησιά, προκειμένου να αναπτύξουν εξειδικευμένη μηνυματική των προορισμών, σε όλες τις δράσεις και εργαλεία προβολής, με στόχο την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, της απήχησης και διείσδυσης των προτεινόμενων εμπειριών κάθε νησιού, στο κοινό στόχος του εξωτερικού».  

Για να διαβάσετε την ομιλία του Προέδρου ΣΕΤΕ, κου Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

 

undefinedundefined

undefinedundefined

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο