Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,
Παρακαλούμε βρείτε εδώ την από 13.4.2020 ΠΝΠ με ΦΕΚ A 84.
Δείτε ειδικά τα άρθρα: άρθρο 61 (ακυρωτικά από ματαίωση πτήσεων), άρθρο 65 (ακυρωτικά από ματαίωση θαλάσσιων ταξιδιών), άρθρο 70 και 71 (ακυρωτικά που αφορούν λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις). Σύμφωνα με τα άρθρα αυτά, στην περίπτωση που οφείλεται επιστροφή χρημάτων βάσει των όρων της κράτησης ή της σύμβασης ή της νομοθεσίας και μέσα στα χρονικά όρια που αυτά ορίζουν, τότε αντί των χρημάτων προσφέρεται η δυνατότητα voucher.
Επιπλέον, για τη διευκόλυνσή σας, δείτε εδώ προτεινόμενο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες, σε αγγλικά και ελληνικά,προκειμένου να επεξεργαστείτε και να προσαρμόσετε το κείμενο ανά περίπτωση, ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας και τις όποιες δυνατότητες επιπλέον παροχών ταιριάζουν με αυτό. Επισημαίνεται ότι η προτεινόμενη διατύπωση είναι ενδεικτική και η κάθε επιχείρηση μπορεί να κρίνει τον τρόπο που θα το χειριστεί.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τη διευρυμένη περιπτωσιολογία και την ανάγκη να αντιμετωπιστεί η κάθε περίπτωση χωριστά, πάντα σεβόμενοι και τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Πάνω από όλα, έχουμε όλοι ανάγκη να προστατέψουμε τη φήμη των επιχειρήσεών μας, του τουρισμού μας, αλλά και το brand της χώρας μας.
Εύχομαι σε όλες και όλους καλή δύναμη και θα είμαστε στη διάθεσή σας για τα επόμενα βήματα.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Γιάννης Ρέτσος
Πρόεδρος ΔΣ ΣΕΤΕ