Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από την TÜV AUSTRIA HELLAS το πρώτο workshop στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της με το CapsuleTTravel & Hospitality Accelerator την Πέμπτη 21/11/2019 στις εγκαταστάσεις του CapsuleTTravel & Hospitality Accelerator.
Το workshop με τίτλο «Delivering a fivestar customer experience: essential communication skills, complaint and difficult customer handling», υλοποιήθηκε, με εισηγητές τους κκ Κώστα Γκιόκα, Business Development – Mergers & Acquisitions Director TÜV AUSTRIA HELLAS και Νόνικα Μπάκα, Head of Tourism Inspections and Certification Department TÜV AUSTRIA HELLAS. Κατά τη διάρκεια του workshop προσεγγίστηκαν το customer experience ως “profit generator” και η σύνδεσή του με το “customer loyalty”, τεχνικές και δεξιότητες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, τεχνικές και μέθοδοι για την αντιμετώπιση κρίσεων, διαφορών και παραπόνων και μετατροπή τους σε «εργαλεία βελτίωσης” καθώς και οι τύποι, η αναγνώριση και διαχείριση δύσκολων πελατών.
Η TÜV AUSTRIA HELLAS, με ενθουσιασμό και βλέμμα στο μέλλον, υποστηρίζει ενεργά αυτή την καινοτόμο και ελπιδοφόρα προσπάθεια ως στρατηγικός συνεργάτης, συμβάλλοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του πρώτου κύκλου για την ενίσχυση της ελληνικής νεοφυούς επιχειρηματικότητας στο χώρο του τουρισμού.