Η Tool Digital Agency (www.tool.gr) βραβεύτηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Digital Tourism | Online Presence”, στα Tourism Awards 2019, για την ανασχεδίαση της επίσημης ιστοσελίδας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών (www.namuseum.gr).
Το Μουσείο ανέθεσε στην Tool να ανανεώσει τον επίσημο ιστότοπό του, ώστε να ανταποκριθεί με ένα βέλτιστο τρόπο στις ανάγκες παρουσίασης του πλούσιου περιεχομένου του, αναβαθμίζοντας παράλληλα την δυνατότητα πρόσβασης από smartphones και tablets τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον από τους περισσότερους επισκέπτες.
Αναφορικά με τα βραβεία, ο κ. Κώστας Καραχάλιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Tool, δήλωσε:
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βραβευτούμε, για 2η συνεχόμενη φορά, στα Tourism Awards. Αυτό δημιουργεί ένα είδος σερί που σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, παρέχοντας τις υπηρεσίες μας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη μας, ενώ προσθέτει αξία και αναβαθμίζει την εμπειρία του χρήστη.
Το έργο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ήταν ένα δύσκολο έργο, φέρνοντας μας αντιμέτωπους με πολλούς γρίφους κατά τη διάρκεια του. Κεντρική προτεραιότητα ήταν ο ορισμός μιας νέας αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, ώστε το περιεχόμενο του Μουσείου να αναδεικνύεται σωστά και να είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να εντοπίσει αυτό που αναζητά., ενισχύοντας το συνολικό UI-UX της ψηφιακής παρουσίας του Μουσείου.
Κατά την ανάλυση των απαιτήσεων, έγινε λεπτομερής καταγραφή της δομής του περιεχομένου του καθώς και μελέτη του ανταγωνισμού και των ιστοσελίδων των μεγαλύτερων μουσείων του κόσμου. Λάβαμε υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των ομάδων κοινού και την ιεράρχηση των πληροφοριών που θέλουν να προσπελάσουν και σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα έτσι ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διαδρομή πλοήγησης για κάθε ομάδα. Επίσης, ταξινομήσαμε τις εκθέσεις με βάση τη θέση τους στον χώρο -ανά όροφο στο Μουσείο- και όχι την χρονολογία τους, όπως γινόταν προηγουμένως.
Η νέα ιστοσελίδα του Μουσείου είναι πλέον πλήρως προσβάσιμη από σταθερές και κινητές συσκευές, εξοπλισμένη με ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με δυνατότητες ενημέρωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες και λιγότερα μηνύματα “βοήθειας” μου.
Πιστεύουμε ότι ανταπεξήλθαμε σε αυτή την αποστολή”.