Η Panadvert κατέκτησε δύο βραβεία στην Τελετή απονομής των Tourism Awards 2014 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στο χώρο του Τravel, Hospitality & Leisure.
Συγκεκριμένα, κατέκτησε το χρυσό βραβείο (Gold) στην κατηγορία Digital & Social Marketing σχετικά με την χρήση των Social Media και το χάλκινο βραβείο (Bronze) στην κατηγορία Strategy & Innovation για τη συνεργασία της με τους ομίλους ξενοδοχείων Caldera Collection και Resorts of Mykonos.
Οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από γνωστές προσωπικότητες, ακαδημαϊκούς διεθνούς εμβέλειας, επιτυχημένους practitioners και φημισμένους συμβούλους επιχειρήσεων. «Οι βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζει η Panadvert στην υλοποίηση της στρατηγικής των ξενοδοχείων στα Social Media και η αποτελεσματικότητά τους αναγνωρίστηκαν ως κορυφαίες στον χώρο» σύμφωνα με την κριτική επιτροπή και διακρίθηκαν με το χρυσό βραβείο».
Η προώθηση της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των ομίλων Caldera Collection και Resorts of Mykonos από την Panadvert αξιολογήθηκε για την συνεισφορά της στην ανάπτυξη του κλάδου και της εθνικής οικονομίας, καθώς δημιουργεί ένα κορυφαίο ‘προϊόν’ διακοπών, με ισχυρή ανταγωνιστικότητα παγκοσμίως.
Ο Γιάννης Γιαννάτος, ιδρυτής της Panadvert δήλωσε κατά την απονομή: «Ξεκινήσαμε πριν 4 χρόνια με ένα μικρό ξενοδοχείο 27 δωματίων και σήμερα διαχειριζόμαστε τους μεγαλύτερους ομίλους της χώρας. Σίγουρα, χρωστάμε τις επιτυχίες μας στους πελάτες μας που είναι οι ‘καλύτεροι’. Ωστόσο, ακόμη και όσοι δεν είναι ακόμη… θα φροντίσουμε να γίνουν.»