Σε κάθε επιχείρηση που λειτουργεί 24/7 με πολύπλοκα ωράρια, εναλλασσόμενες βάρδιες και εποχικό προσωπικό, η συμμόρφωση με την ψηφιακή κάρτα εργασίας αποτελεί μία διαρκή πρόκληση για το τμήμα του λογιστηρίου και της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.
Γνωρίζοντας «εκ των έσω» τις ιδιαίτερες ανάγκες του ξενοδοχειακού κλάδου, αναπτύξαμε το Intime Plus, ένα λογισμικό που μετατρέπει την καθημερινή διαχείριση προσωπικού σε ένα οργανωμένο, απλοποιημένο και σύννομο σύστημα.
Το Intime Plus σας εξοικονομεί χρόνο και μειώνει σημαντικά τον διοικητικό φόρτο, εστιάζοντας στην ταχύτητα και την αποφυγή του ανθρώπινου λάθους:
- Η δήλωση παρουσίας του εργαζόμενου από κινητό, tablet, υπολογιστή ή ρολόι προσωπικού, είναι απλούστατη
- Η διαχείριση των βαρδιών & των αδειών γίνεται αυτοματοποιημένα
- Η σύνδεση με τα μισθοδοτικά προγράμματα της αγοράς διευκολύνει το έργο του λογιστηρίου
Πρόσθετα, η ακριβής παρακολούθηση ωραρίων, οι αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις προς την επιχείρηση & τον εργαζόμενο -μέσω κινητού- καθώς και οι διαθέσιμες δικλείδες ασφαλείας ενισχύουν την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας και προλαμβάνουν τα λάθη πριν μετατραπούν σε πρόστιμα.
Σε μία περίοδο όπου η εργασιακή νομοθεσία αυστηροποιείται και η αγορά εργασίας αλλάζει ριζικά, οι επιχειρήσεις που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα αποκτούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η εταιρεία μας μελέτησε, ανέπτυξε και εξελίσσει συνεχώς το Intime Plus γιατί θέλει να δώσει στους πελάτες της την δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τις νομοθετικές μεταβολές ως μοχλό ανάπτυξης, κι όχι απλώς ως ένα «αναγκαίο κακό».
Επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε μία demo παρουσίαση του Intime Plus:
📞 210 5552037
📧 info@orbitsystems.gr
🌐 intimeplus.gr