Τέσσερεις διαφορετικές ιστορίες επιτυχίας σε τέσσερα τελείως διαφορετικά μεταξύ τους ξενοδοχειακά προϊόντα, παρουσίασε πρόσφατα η Nelios. Tο digital marketing agency, που είναι απόλυτα καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου για ξενοδοχεία, αποδεικνύει έτσι ότι η αύξηση του online μεριδίου στη πίτα των κρατήσεων και -επαγωγικά- η αύξηση της κερδοφορίας των καταλυμάτων, με το σωστό στρατηγικό πλάνο, μπορεί να είναι ένα καθολικό success story για τον ελληνικό τουρισμό.
Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία που ανέλυσε και παρουσίασε πρόσφατα η Nelios αφορούν τα ακόλουθα συνεργαζόμενα με την εταιρεία ξενοδοχεία:
Galaxy Hotel στο Ηράκλειο,
Varos Village στη Λήμνο,
Minois Village Hotel Suites & Spa, στην Πάρο και
AKS Hotels, στο Πόρτο Χέλι
Τα δεδομένα που συγκρίθηκαν αφορούν την online απόδοση των παραπάνω ξενοδοχείων και αντίστοιχες περιόδους του 2017 και 2016. Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία, βρίσκονται σε διαφορετικούς προορισμούς, διαθέτουν τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και προσελκύουν, αντίστοιχα, το πελατολόγιό τους από εντελώς διαφορετικές αγορές, ωστόσο και τα 4 παρουσίασαν εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Αυξήσεις (σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις) των online κρατήσεων που ξεπερνούν το 25% μεγάλο ποσοστό των οποίων είναι απευθείας, σημαντική άμβλυνση της ψαλίδας μεταξύ απευθείας – OTAs, αλλά και υπερδιπλασιασμός των απευθείας (μέσω της μηχανής κράτησης του website του ξενοδοχείου) κρατήσεων. Τα παραπάνω στοιχεία (μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά, πατώντας στα παραπάνω links του κάθε ξενοδοχείου), είναι η πιο ηχηρή επιβεβαίωση της φιλοσοφίας Nelios και του ολιστικού μοντέλου digital marketing που επιλέγει, το οποίο αποδεδειγμένα βρίσκει αποτελεσματική εφαρμογή σε όλα τα ξενοδοχεία και επιτυγχάνει καλύτερη (και άρα πιο κερδοφόρα) κατανομή των κρατήσεων τους, ανεξαρτήτως του τύπου τους, της θέσης τους στον γεωγραφικό χάρτη, αλλά και των αγορών στόχευσής τους.
Πυρήνας όλων των εξειδικευμένων υπηρεσιών που προσφέρει η Nelios άλλωστε, είναι η προσέλκυση περισσότερων απευθείας κρατήσεων στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, μειώνοντας έτσι το κόστος προμηθειών προς τρίτους. Το αποτέλεσμα για τα ξενοδοχεία είναι να έχουν μεγαλύτερη κερδοφορία και έτσι να αποκτήσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δημιουργώντας επιπλέον υπεραξία.
Tα στοιχεία που δημοσιεύονται βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Webhotelier.