Στη Manifest, η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί τη μεγαλύτερη ικανοποίηση!
Παρότι τη χρονιά αυτή βιώσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, μείναμε δίπλα στους πελάτες μας και δεν σταματήσαμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, έχοντας ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτησή τους.
Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή που λάβαμε το Customer Distinction Award στην κατηγορία: «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών», από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών – ΕΙΕΠ!
Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλη την ομάδα της Manifest, σε κάθε έναν εργαζόμενο ξεχωριστά και ιδιαίτερα στους ανθρώπους μας της πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης, που βάζουν καθημερινά τα δυνατά τους για να φροντίζουν τους ανθρώπους των πελατών μας.
Το βραβείο αυτό απονέμεται για την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Αναγνωρίζεται η ύπαρξη υψηλών προτύπων Εξυπηρέτησης Πελατών σε έναν Οργανισμό. Η Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών χαρακτηρίζει έναν Οργανισμό που βρίσκεται σε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη, συλλέγει, αναλύει και διαχειρίζεται δεδομένα σχετικά με αυτόν, παράγει και διαχέει νέα γνώση, αναπτύσσεται, αυτοβελτιώνεται και μαθαίνει συνεχώς με σκοπό τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του.
Διαβάστε περισσότερα, εδώ.
Παρακολουθήστε απόσπασμα του βίντεο της βράβευσης, εδώ.