Τα νέα των μελών μας

Manifest: Customer Distinction Award από το ΕΙΕΠ

 

undefined

 

Στη Manifest, η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί τη μεγαλύτερη ικανοποίηση!

Παρότι τη χρονιά αυτή βιώσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, μείναμε δίπλα στους πελάτες μας και δεν σταματήσαμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, έχοντας ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτησή τους.

Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή που λάβαμε το Customer Distinction Award στην κατηγορία: «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών», από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών – ΕΙΕΠ!

undefined

Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλη την ομάδα της Manifest, σε κάθε έναν εργαζόμενο ξεχωριστά και ιδιαίτερα στους ανθρώπους μας της πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης, που βάζουν καθημερινά τα δυνατά τους για να φροντίζουν τους ανθρώπους των πελατών μας.

Το βραβείο αυτό απονέμεται για την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Αναγνωρίζεται η ύπαρξη υψηλών προτύπων Εξυπηρέτησης Πελατών σε έναν Οργανισμό. Η Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών χαρακτηρίζει έναν Οργανισμό που βρίσκεται σε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη, συλλέγει, αναλύει και διαχειρίζεται δεδομένα σχετικά με αυτόν, παράγει και διαχέει νέα γνώση, αναπτύσσεται, αυτοβελτιώνεται και μαθαίνει συνεχώς με σκοπό τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του.

undefined

Διαβάστε περισσότερα, εδώ.

Παρακολουθήστε απόσπασμα του βίντεο της βράβευσης, εδώ.

undefined

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο