Mε συνέντευξη των κ.κ. Νίκου Καλαμαρά και Γιώργου Λούι για την επένδυση του Elia Ermou Athens Hotel, το οποίο από τα τέλη του Δεκεμβρίου 2018, προστέθηκε και πρωταγωνιστεί, στο ξενοδοχειακό δυναμικό της πόλης των Αθηνών, άρθρο του κ. Κυριάκου Ποζρικίδη, γνωστός ως και «Mr ΔΕΘ», για την οικονομική συνεισφορά των εκθεσιακών διοργανώσεων στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες και πληθώρα θεμάτων για την πορεία της ελληνικής και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, κυκλοφόρησε το νέο, καλοκαιρινό τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».
Mε άκρως ενημερωτικό «χαρακτήρα», το νέο τεύχος του περιοδικού προσφέρει στον αναγνώστη ενδιαφέροντα στοιχεία και μελέτες κορυφαίων ερευνητικών οίκων, όπως τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων & Εκδηλώσεων (International Congress and Convention Association–ICCA) για το 2018, για την κατάταξη χωρών και πόλεων στη διοργάνωση συνεδρίων, σύμφωνα με τα οποία, στην κατάταξη με τις κορυφαίες χώρες στη διοργάνωση συνεδρίων στην πρώτη εικοσιπεντάδα βρίσκεται η Ελλάδα, ενώ σε επίπεδο πόλεων μεταξύ του Top20 στη διοργάνωση συνεδρίων συναντάται η Αθήνα. Ή το 19ο ετήσιο βαρόμετρο διακοπών της Europ Assistance, σύμφωνα με το οποίο, τρεις χώρες της Ευρώπης, η Πολωνία, η Μεγάλη Βρετανία και η Ιταλία «ψηφίζουν» Ελλάδα για τις φετινές διακοπές τους.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει πρόσφατη έρευνα που διενήργησε το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών & Προβλέψεων για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία, πτωτικά διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο για τα ξενοδοχεία στη χώρα μας. Ενώ εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η έρευνα του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για τις Εξελίξεις στην Παγκόσμια Οικονομία και στις Χώρες Προέλευσης των Εισερχόμενων Τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την οποία, το επιδεινούμενο κλίμα στην παγκόσμια οικονομία, δημιουργεί αβεβαιότητα που επιδρά αρνητικά στις τουριστικές ροές προς τη χώρα μας.
Και σε αυτό το τεύχος επιτυχημένα business stories, όπως η περίπτωση της Miele, το κορυφαίο brand στον τομέα των λευκών συσκευών, αλλά και νέες ξενοδοχειακές «αφίξεις», όπως το Casa Cook Chania, το πρώτο boutique ξενοδοχείο του δημοφιλούς brand, που απευθύνεται σε οικογένειες, συναντώνται την πλούσια θεματογραφία του, την οποία συμπληρώνουν μια σειρά από μόνιμες στήλες.