Τα νέα των μελών μας

KSD: Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Χ&Τ»

undefined

 

Mε συνέντευξη των κ.κ. Νίκου Καλαμαρά και Γιώργου Λούι για την επένδυση του Elia Ermou Athens Hotel, το οποίο από τα τέλη του Δεκεμβρίου 2018, προστέθηκε και πρωταγωνιστεί, στο ξενοδοχειακό δυναμικό της πόλης των Αθηνών, άρθρο του κ. Κυριάκου Ποζρικίδη, γνωστός ως και «Mr ΔΕΘ», για την οικονομική συνεισφορά των εκθεσιακών διοργανώσεων στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες και πληθώρα θεμάτων για την πορεία της ελληνικής και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, κυκλοφόρησε το νέο, καλοκαιρινό τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ». 

undefined

Mε άκρως ενημερωτικό «χαρακτήρα», το νέο τεύχος του περιοδικού προσφέρει στον αναγνώστη ενδιαφέροντα στοιχεία και μελέτες κορυφαίων ερευνητικών οίκων, όπως τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων & Εκδηλώσεων (International Congress and Convention AssociationICCA) για το 2018, για την κατάταξη χωρών και πόλεων στη διοργάνωση συνεδρίων, σύμφωνα με τα οποία, στην κατάταξη με τις κορυφαίες χώρες στη διοργάνωση συνεδρίων στην πρώτη εικοσιπεντάδα βρίσκεται η Ελλάδα, ενώ σε επίπεδο πόλεων μεταξύ του Top20 στη διοργάνωση συνεδρίων συναντάται η Αθήνα. Ή το 19ο ετήσιο βαρόμετρο διακοπών της Europ Assistance, σύμφωνα με το οποίο, τρεις χώρες της Ευρώπης, η Πολωνία, η Μεγάλη Βρετανία και η Ιταλία «ψηφίζουν» Ελλάδα για τις φετινές διακοπές τους. 

undefined

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει πρόσφατη έρευνα που διενήργησε το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών & Προβλέψεων για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία, πτωτικά διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο για τα ξενοδοχεία στη χώρα μας. Ενώ εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η έρευνα του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για τις Εξελίξεις στην Παγκόσμια Οικονομία και στις Χώρες Προέλευσης των Εισερχόμενων Τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την οποία, το επιδεινούμενο κλίμα στην παγκόσμια οικονομία, δημιουργεί αβεβαιότητα που επιδρά αρνητικά στις τουριστικές ροές προς τη χώρα μας. 

undefined

Και σε αυτό το τεύχος επιτυχημένα business stories, όπως η περίπτωση της Miele, το κορυφαίο brand στον τομέα των λευκών συσκευών, αλλά και νέες ξενοδοχειακές «αφίξεις», όπως το Casa Cook Chania, το πρώτο boutique ξενοδοχείο του δημοφιλούς brand, που απευθύνεται σε οικογένειες, συναντώνται την πλούσια θεματογραφία του, την οποία συμπληρώνουν μια σειρά από μόνιμες στήλες.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο