Μία στοχευμένη διαδικτυακή εκδήλωση υλοποίησε ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με τον Όμιλο KSD, ιδιοκτήτη και του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, την Πέμπτη 01/10.
Η εκδήλωση ήταν μία virtual B2B έκθεση αποκλειστικά για τον Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
Τουριστικοί Πράκτορες από όλο τον κόσμο παρακολούθησαν την online διαδικτυακή έκθεση, με χρήση της πλατφόρμας Zoom και μέσω live streaming σε dedicated σελίδα που ετοιμάστηκε αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκθεση.
Πατήστε ΕΔΩ, για να δείτε τη σελίδα και live streaming video.
Tο διαδικτυακό event ξεκίνησε στις 16:00 ώρα Ελλάδας με σκοπό να εξυπηρετηθούν χρονικά όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες. Κατά τη διάρκειά του έγινε γενική παρουσίαση του προορισμού και κατόπιν ειδικές παρουσιάσεις των θεματικών μορφών τουρισμού, στην ευρύτερη περιοχή. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν τις ερωτήσεις τους στο chat του Zoom και στο chat του live streaming link.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ανοικτή πρόσκληση του οργανισμού προς τους πράκτορες για την υλοποίηση fam trip, η οποία έγινε αποδεκτή από την πλευρά τους. Εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν και συγκεντρωθεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων, το fam trip θα υλοποιηθεί το α΄ εξάμηνο του 2021.
Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των πρακτόρων παραδόθηκαν από τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου στα τουριστικά γραφεία και τα ξενοδοχεία με σκοπό την αξιοποίηση αυτών. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την KSD για τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου με την υποστήριξη του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
________________________________________
Η KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).
Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).
Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στη δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.
Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.
Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται με ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά.
Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.
Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD