Το Destsetters, η πρώτη Hotel Concept Making εταιρεία στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη μεθοδολογία ανάπτυξης Ξενοδοχειακών Concepts, η οποία έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε περισσότερα από 20 νέα ξενοδοχειακά concepts, που αναμένεται να λανσάρει στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα.
Credits: Christos Drazos at Diles & Rinies
Έχοντας ολοκληρώσει τα δύο τελευταία χρόνια πάνω από 20 μελέτες ανάπτυξης νέων ξενοδοχειακών concepts, το Destsetters παρουσιάζει για πρώτη φορά τη μεθοδολογία ανάπτυξης ενός νέου καταλύματος, που στόχο έχει να οδηγήσει σε σημαντική κερδοφορία και λειτουργικό operation. Με ένα ποικιλόμορφο portfolio που συμπεριλαμβάνει τόσο μικρότερα όσο και μεγαλύτερα καταλύματα, το Destsetters τελειοποιεί τη μεθοδολογία ανάπτυξης ενός νέου ξενοδοχείου και μπαίνει επίσημα στα στάδια ανάπτυξής του, αφού, σε συνεργασία με τους Αρχιτέκτονες και τους Σχεδιαστές του κάθε έργου, δημιουργούνται ξενοδοχεία με μοναδικό αφήγημα, που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
Η αναβαθμισμένη Hotel Concept Making διαδικασία του Destsetters, θέτει ως πρώτο στάδιό της τη Μελέτη Τυπολογίας, που αποτελεί ένα από τα πλέον κομβικά στάδια ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, καθώς και ένα χρήσιμο brief για όλες τις εμπλεκόμενες σχεδιαστικές ομάδες. Ολοκληρώνοντας όλη την απαραίτητη έρευνα στον ανταγωνισμό, στη ζήτηση του προορισμού, αλλά και στις επιθυμίες των επενδυτών, το Destsetters προδιαγράφει τους ιδανικούς τύπους δωματίων και τα ξενοδοχειακά facilities που θα είχε νόημα να αναπτυχθούν στο κατάλυμα, έτσι ώστε να απαντούν στα κενά της αγοράς. Παράλληλα, τροφοδοτεί με σημαντικές πληροφορίες την Αρχιτεκτονική Ομάδα, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς ο σχεδιασμός.
Στο δεύτερο στάδιο, και αφού έχει ολοκληρωθεί η Αρχιτεκτονική μελέτη, το Destsetters αναλαμβάνει να προδιαγράψει το concept του καταλύματος, που συμπεριλαμβάνει τη λογική του operation, τις εμπειρίες, αλλά και το storytelling του, συνδέοντάς το πάντα με τις πωλήσεις και την κερδοφορία του καταλύματος. Συγκεντρώνοντας όλη την απαραίτητη πληροφορία, το Destsetters συνεργάζεται με τις ομάδες του Interior και Landscape Design, συνεισφέροντας στη διηγηματική εμπειρία του ξενοδοχείου, αλλά και στη συνολική προσπάθεια για αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων. Η διαδικασία ανάπτυξης ενός ξενοδοχειακού Concept ολοκληρώνεται με την παροχή συμβουλευτικής σε σχέση με τη διασύνδεση του σχεδιασμού με το operation και τις πωλήσεις, καθώς και με το βασικό κομμάτι του Branding, έτσι ώστε να ενταχθεί στον συνολικό σχεδιασμό του ξενοδοχείου.
Έχοντας, πλέον, συνεργαστεί με δεκάδες επενδυτές, αρχιτέκτονες και διοικητικές ομάδες ξενοδοχειακών projects, το Destsetters προσφέρει στην ουσία μια Πλατφόρμα Μεθοδολογίας και Στρατηγικής, φροντίζοντας να συγκεντρωθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επιτυχημένη προδιαγραφή ενός ξενοδοχείου, ενώ μέσω του δημιουργικού brainstorming και της ξενοδοχειακής τεχνογνωσίας, επιτυγχάνει την ανάδειξη των καλύτερων ιδεών από όλους τους συντελεστές.
Μπορείτε να διαβάστε περισσότερα για το Hotel Concept Making αλλά και για το Portfolio της εταιρείας στο επίσημο website του Destsetters.