Η έγκυρη δημοσιογραφική εκπομπή παρουσίασε τη Δευτέρα 7 Ιουνίου εκτενές ρεπορτάζ αναφορικά με την αρνητική επίδραση της πρόσφατης οικονομικής κρίσης στη διαμόρφωση της διεθνούς Εικόνας της Ελλάδας.
Οι Altervision και Critical Publics, υπεύθυνες για την ανάπτυξη στρατηγικής branding και marketing για τον ελληνικό τουριστικό κλάδο το 2006-07, συνέβαλαν αφενός με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία τους σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας και αφετέρου διεξάγοντας μελέτη δημοσιότητας, προκειμένου να καταγράψουν τον τρόπο παρουσίασης της Ελλάδας στα κύρια διεθνή ΜΜΕ κατά την περίοδο της κρίσης, σε αντιπαραβολή με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τις ανάγκες της έρευνας αναλύθηκαν 10.000 στοιχεία δημοσιότητας από τα 20 διεθνή ΜΜΕ (έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά) που ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή διεθνώς, όπως Financial Times, Wall Street Journal, The Times, Reuters, Deutsche Welle, Washington Post, USA Today, Economist, Newsweek κα.
Στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής έρευνας κατέθεσαν τις απόψεις τους σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο Π. Γερουλάνος (Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού), Γ. Δρακόπουλος (Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ), Ν. Κανελλόπουλος (Πρόεδρος ΕΟΤ), S. Anhold (σύμβουλος πολιτικής και επικοινωνίας) , G. Grant (Διευθυντής Burson-Marsteller Λονδίνου), Θ. Αντωνιάδης (Διευθύνων Σύμβουλος Critical Publics) και Α. Κουρής (Πρόεδρος Altervision και Critical Publics).