Ο Peter είναι senior σύμβουλος και ερευνητής σε θέματα στρατηγικής με εξειδίκευση στον τουριστικό σχεδιασμό και στη διαχείριση και προώθηση προορισμών για διαφορετικούς πελάτες εντός και εκτός της τουριστικής βιομηχανίας. Η προηγούμενη εμπειρία του περιλαμβάνει τέσσερα χρόνια εργασίας για τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών στη Μαδρίτη, ακολουθούμενη από συνεργασία με την Ταξιδιωτική Συνομοσπονδία WYSE και την Ταξιδιωτική Ένωση Ειρηνικού Ασίας. Από το 2014 ο Peter εργάζεται ως Head of Insights, ηγούμενος των διεθνών και των σκωτσέζικων τουριστικών έργων της TOPOSOPHY, έχοντας αναλάβει τη διαχείριση ποικίλων στρατηγικών και ερευνητικών έργων για διαφορετικούς πελάτες. Στη Σκωτία, έχει ηγηθεί των εργασιών της TOPOSOPHY για τη Scottish Tourism Alliance (Scotland 2030 Strategy Action Plan and the 2-Year Recovery Plan for STERG), την Ομάδα Δράσης Τουρισμού του Εδιμβούργου (Edinburgh 2030 Strategy), τη Scottish Enterprise (Ayrshire and Arran Visitor Economy Strategy and Action Plan), το Dundee Council και το Visit Aberdeenshire. Έχει επίσης ηγηθεί των εργασιών για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (Study on Gen Z Travellers, the Handbook on Post- COVID-19 Recovery Strategies and the Handbook on Encouraging Sustainable Tourism Practices). Επί του παρόντος, ηγείται ένα μεγάλο έργο σε συνεργασία με τρεις περιοχές της νοτιοανατολικής Αγγλίας (Kent, Essex και Sussex) για τη χαρτογράφηση των εταίρων του ιδιωτικού τομέα στην προώθηση βάσει τόπου και για την καθοδήγηση των πρακτορείων τουριστικής προώθησης στο place marketing για τις αντίστοιχες περιοχές τους.