Η Λία Ζαμπέτογλου, με μακρά πείρα στον χώρο του τουρισμού και ειδικότερα των ξενοδοχείων, τη λειτουργία και την οργάνωση ξενοδοχειακών μονάδων και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού, μπήκε στην ομάδα του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ τον Οκτώβριο του 2014 για να αναπτύξει και υλοποιήσει τις εκπαιδευτικές δράσεις του Ινστιτούτου σε όλη την Ελλάδα.
Ενώ ο αρχικός της στόχος ήταν η ηχοληψία και οι τέχνες, την κέρδισε η φιλοξενία και έγινε το μεγάλο πάθος της. Ξεκίνησε την καριέρα της στο εστιατόριο του HyattRegencyCasino, Θεσσαλονίκης το 1999 και μετά από τη συνειδητοποίηση ότι ο Τουρισμός & η Φιλοξενία είναι η πραγματική της τάση, απέκτησε πτυχίο Hospitality Management & Business Administration από το Glion Institute of Higher education και το Manchester College of Arts & Technology. Μετακομίζοντας στο Λονδίνο, έστρεψε την πορεία της προς την Εκπαίδευση & τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, αποκτώντας Certificate in Training Practice στο Chartered Institute of Personnel & Development (CIPD) London, ενώ παράλληλα εργαζόταν ως Personnel Manager για την αλυσίδα ξενοδοχείων Radisson Edwardian. Έχει εργαστεί ως Training & Quality Assurance Manager για τη Σάνη Α.Ε. και ως Training Manager στην Costa Navarino υπό τη διοίκηση της Starwood Hotels & Resorts.