Ο Ιωσήφ Πάρσαλης είναι στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον τομέα του Marketing Communications. Ο Ιωσήφ έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει ολοκληρωμένα προγράμματα εταιρικής και πολιτικής επικοινωνίας, καθώς και διαφημιστικές εκστρατείες για σημαντικούς πελάτες σε διάφορους τομείς, όπως σχέσεις με τα ΜΜΕ, διαχείριση κρίσεων, εσωτερική επικοινωνία, εταιρικές σχέσεις, δημόσιες σχέσεις, προγράμματα ψηφιακού μάρκετινγκ. Ως κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας και Γλωσσολογίας και μεταπτυχιακού διπλώματος Δημοσίων Σχέσεων και Στρατηγικής Επικοινωνίας και έχοντας αναλάβει το ρόλο στρατηγικού συμβούλου, ίδρυσε τη δική του εταιρία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας. Στη συνέχεια, κατείχε διευθυντικές θέσεις σε κορυφαίες εταιρίες δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης στην Ελλάδα. Ο Ιωσήφ έχει μεγάλη εμπειρία στην αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων για την επίτευξη των επιδιωκόμενων επιχειρηματικών στόχων. Το 2013 ανέλαβε τη δημιουργία της Marketing Greece, του Οργανισμού Μάρκετινγκ του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, παρουσιάζοντας ως σήμερα μια σειρά από καινοτομίες και ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ προορισμών. Μέσα από την εξειδίκευση στη στρατηγική τουριστικού προϊόντος και την εφαρμογή σύγχρονων πρακτικών προώθησης προορισμών, αποτελεί το βραχίονα μάρκετινγκ του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Ειδικεύεται σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας, σχεδιασμού και διαχείρισης εκστρατειών, στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.