Τα νέα των μελών μας

TÜV HELLAS (TÜV NORD): Νέο Σεμινάριο: Προσωπικές Δεξιότητες και Θετική Εμπειρία Πελάτη

 

undefined

 

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε συνεργασία με την Customer Service Greece, πραγματοποιεί εκπαιδευτικό σεμινάριο ώστε οι συμμετέχοντες μέσω πρακτικών, τεχνικών και μικρών μυστικών να είναι σε θέση να ενθουσιάσουν τους πελάτες τους και να δημιουργήσουν μία «Θετική Εμπειρία Πελάτη».

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, εμπόρους, καταστηματάρχες.

 undefined

Εισηγητής: Δημήτρης Σεραφειμίδης | Customer Service Greece

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 19/04 & 21/04 & 23/04

Ώρες Διεξαγωγής: 10:00 -15:00 ανά ημέρα (Συνολικής Διάρκειας 15 ωρών)

Δηλώστε συμμετοχή εδώ:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο