Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε συνεργασία με την Customer Service Greece, πραγματοποιεί εκπαιδευτικό σεμινάριο ώστε οι συμμετέχοντες μέσω πρακτικών, τεχνικών και μικρών μυστικών να είναι σε θέση να ενθουσιάσουν τους πελάτες τους και να δημιουργήσουν μία «Θετική Εμπειρία Πελάτη».
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, εμπόρους, καταστηματάρχες.
Εισηγητής: Δημήτρης Σεραφειμίδης | Customer Service Greece
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 19/04 & 21/04 & 23/04
Ώρες Διεξαγωγής: 10:00 -15:00 ανά ημέρα (Συνολικής Διάρκειας 15 ωρών)
Δηλώστε συμμετοχή εδώ: