Έχετε τον τρόπο να αποδείξετε την αξία της επιχείρησής σας;
Πόσες φορές αναζητήσατε εχέγγυα για να προχωρήσετε σε μία συνεργασία;
Ποια είναι η τελευταία φορά που αναζητήσατε διέξοδο για τη διεύρυνση του πελατολογίου σας;
Η «φήμη» μιας τουριστικής επιχείρησης…
Στο δύσκολο, ρευστό και επισφαλές περιβάλλον που επιχειρούμε, η φήμη μας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια και ίσως το σημαντικότερο περιουσιακό μας στοιχείο. Σήμερα, το «χτίσιμο» και η διατήρηση της φήμης μιας επιχείρησης αποτελεί μία δύσκολη και πολυπαραγοντική πρόκληση που περιλαμβάνει επιχειρηματικό σχεδιασμό, δουλειά και κόπο, οργάνωση, αξιολόγηση, παρουσία, σωστές επιλογές και στοχευμένες συνεργασίες οι οποίες θα επικυρώνουν και θα συνεισφέρουν στην εδραίωση όλων όσων έχουμε επιτύχει, δηλαδή στη διαμόρφωση μιας θετικής κοινής γνώμης, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην εν δυνάμει «ζήτηση».
«Φήμη» με προστιθέμενη αξία..
Δεδομένου ότι ο τουρισμός εξ’ ορισμού αποτελεί μια δραστηριότητα που υλοποιείται σε ένα περιβάλλον διεθνές, υπάρχει η ανάγκη της επικύρωσης της φήμης μας μέσω του θεσμού της πιστοποίησης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών μας και του ασφαλούς και ποιοτικού τρόπου λειτουργίας μας, γεγονός που θα μας ανοίξει το δρόμο για νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες
Δομικό στοιχείο για τη δημιουργία και διατήρηση μιας καλής φήμης γύρω από την επιχείρησή μας, αποτελεί η πιστοποίηση μέσα από την αξιοπιστία και την αναγνωρισιμότητα του οργανισμού πιστοποίησης, τα οποία συνοδεύουν την TÜV AUSTRIA HELLAS και το brand name της. Στην TÜV AUSTRIA HELLAS, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία είμαστε σε θέση να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες επιθεώρησης, τεχνικών ελέγχων, εκπαίδευσης και πιστοποίησης. Είμαστε σίγουροι ότι η φήμη και η δημιουργία εχέγγυων για την αξία μιας επιχείρησης περνά μέσα από τις διαδικασίες επιθεώρησης, εκπαίδευσης και πιστοποίησης και η σύνδεσή με ισχυρούς, με κύρος και αξιόπιστους συνεργάτες.