Τα νέα των μελών μας

Travelworks Public Relations: Voices of Clarity: 32 Hospitality Leaders μιλούν για την επόμενη μέρα στον Τουρισμό

undefined

 

Σε συνέχεια του πρώτου whitepaper, Season 21 “Roadmap to Recovery“, η Travelworks Public Relations δημοσιεύει σήμερα τη δεύτερη ενότητα: “Voices of Clarity”, στην οποία συγκεντρώνονται οι απόψεις 32 leaders του hospitality από Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία και Ηνωμένες Πολιτείες για το μέλλον της φιλοξενίας, τις αλλαγές που θα έρθουν και τον δρόμο για την ανάκαμψη. 

Έχοντας ως γνώμονα την, όσο το δυνατόν πιο εκτενή, κάλυψη των επιμέρους ζητημάτων που ανακύπτουν στον κλάδο της φιλοξενίας, ζητήθηκε η άποψη από ένα πλήθος ειδικών, που άγγιξαν θέματα επιχειρησιακής λειτουργίας, πωλήσεων, distribution, marketing, επικοινωνίας, αρχιτεκτονικής και εκπαίδευσης. 

White Paper II | Voices of Clarity

White Paper I | Understanding the basics for the rebirth of Hospitality

Season21 | Roadmap to Recovery Initiative 

Συγκεκριμένα στο white paper συμμετείχαν οι:

  • Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ)
  • Εμμανουήλ Βορδώνης, Πρόεδρος Spetses Initiative S.A., Poseidonion Grand Hotel
  • Ιωάννα Παπαδοπούλου, Director, Communications & Marketing Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
  • Γιάννης Θωμάτος, Αντιπρόεδρος DelphiEconomicForum
  • Quentin Desurmont, Ιδρυτής & Πρόεδρος Traveller Made
  • Δρ. Δημήτριος Διαμαντής, Πρύτανης Μεταπτυχιακών Σπουδών & Καθηγητής Les Roches Global Hospitality Education
  • Σάββας Σαββαΐδης, Πρόεδρος & CEO Greece Sotheby’s International Realty
  • Γιάννης Τσάκαλος, CEO AQ Strategy
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, CEO Greek Travel Pages
  • Λία Ζαμπέτογλου,  Διευθύντρια Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης INSETE
  • Κάλια Κωνσταντινίδου, Ιδιοκτήτρια & Αντιπρόεδρος KanavaS.A.
  • Σταμάτης Χατζηλαζάρου, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, Sales Director, H Hotels Collection
  • Αντώνιος Καράτζης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος KaratzisS.A., Nana Hotels
  • Φώτης Κοκοτός, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθυντής Ανάπτυξης Elounda S.A.
    Hotels & Resorts
  • Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, CEO Domotel Hotels & Resorts
  • Ξενοφών Πετρόπουλος, Country DirectorHorwath HTL Greece
  • Γιώργος Κυβερνήτης, Διευθύνων Σύμβουλος Kyvernitis Travel Companies
  • Thanh Luu, Διευθύντρια Πωλήσεων – EMEA Revinate
  • Στέλλα Τσαντίλα, Συνιδρύτρια, Hotel E-sales Specialist INcrementUM
  • Έμυ Αναγνωστοπούλου, Διευθύντρια ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας
  • Claire Griffin, Διευθύνουσα Σύμβουλος MMGY Grifco
  • Δήμητρα Βοζίκη, Διευθύντρια ΕΟΤ Γαλλίας
  • Marie-Carole Ancelin-de La Chapelle, CEO MCA Communication – Paris
  • Serena Guen, Ιδρύτρια Suitcase Magazine
  • Jon Makhmaltchi, Ιδιοκτήτης J.MAK Hospitality
  • Sabina Covo, Εταίρος Covo PR & Marketing
  • Veronica Villegas Baldwin, Αντιπρόεδρος Kreps DeMaria PR & Marketing
  • Βασίλειος Μπαρτζώκας, Ιδρυτής Design Ambassador
  • Ρία Βογιατζή, Ιδρύτρια Elastic Architects 
  • Serdar Kutucu, CEO Slow
  • Δημήτρης Καραμπατάκης, Συνιδρυτής Κ-STUDIO
  • Δημήτριος Μπούχαλης, Καθηγητής Bournemouth University 

undefined

Μεταξύ άλλων στο “Voices of Clarity” καταγράφονται οι ακόλουθες απόψεις: 

Άντζελα Γκερέκου

Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ)

H πανδημία αυτή αποτελεί την πρόκληση-πρόσκληση για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, ώστε να χτιστούν νέα θεμέλια για τον Ελληνικό Τουρισμό, καθώς η σημασία του είναι καταλυτική για την εθνική οικονομία, την απασχόληση άλλα και την ανάπτυξη της χώρας μας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, απαιτείται έντονη, συντονισμένη και “έξυπνη” διαχείριση για να αντεπεξέλθουμε από την πρωτοφανή αυτή  κρίση. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι ανάγκες για μια πιο μεθοδευμένη rebrandingτακτική ανά περιφέρεια, καθώς και η ανάδειξη της κάθε  περιοχής ξεχωριστά, θα αποτελέσει το κλειδί για μια επιτυχημένη και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια. Σε αυτή τη νέα εποχή στον τουρισμό, χαράζουμε νέα, Covid19 freeστρατηγική για την προώθηση και προβολή της χώρας μας με την ορθή και ηθική χρήση της τεχνολογίας, ένα σύγχρονο geo mapping που θα αποτελέσει σύμμαχο σε όλη αυτή τη διαδρομή, που θα μας βγάλει και από αυτή τη σκληρή δοκιμασία νικητές. Η ελληνική φύση και τα διατροφικά προϊόντα της, η αειφορία σε συνδυασμό με τον πολιτισμό και τη σωστή επαγγελματική εξειδίκευση, αλλά και η ολοκλήρωση της ψηφιακής αναβάθμισης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε ακόμα πιο άμεσα, με νέα εργαλεία, στην επανατοποθέτηση αλλά και στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού μας προϊόντος. Είναι η ώρα να κάνουμε την πρόκληση αυτή ευκαιρία! 

Ιωάννα Παπαδοπούλου

Director, Communications & Marketing Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.

Αυτή τη χρονική στιγμή, κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα διαρκέσει η εποχή της “απο-COVID-οποίησης”, της ταυτόχρονης δηλαδή συμβίωσης με την πανδημία, αλλά και της επιτυχούς προσαρμογής στα δεδομένα που επιβάλλει, και ποια θα είναι η μορφή των αερομεταφορών (ρυθμιστικά και επιχειρηματικά μοντέλα, φορείς/οργανισμοί/ εταιρείες της αγοράς, λειτουργικό καθεστώς) σε μερικούς μήνες από τώρα, πόσο μάλλον, σε ένα ή δύο χρόνια.

Επιπλέον, τα τρία στοιχεία στα οποία οφείλουν να στηρίζονται οι έγκαιρες, επιχειρηματικές αποφάσεις (χρόνος λήψης, δεδομένα και αναλύσεις στις οποίες βασίζονται), αλλά και η ίδια η λήψη των αποφάσεων αυτών καθορίζονται πλέον, σε μεγάλο βαθμό από παράγοντες και φορείς εκτός εταιρικής εμβέλειας και επιρροής. Ταυτόχρονα, οι ηγετικοί ρόλοι και οι ευθύνες έχουν αλλάξει δραματικά τις τελευταίες εβδομάδες, μαζί με τις εταιρικές και επιχειρηματικές προτεραιότητες. Η διατήρηση της ρευστότητας, ο έλεγχος του κόστους και η εξισορρόπηση περίπλοκων εργασιακών και νομικών ζητημάτων είναι -και θα είναι για αρκετό καιρό- οι κύριες προτεραιότητες του αεροδρομιακού management, εν μέσω συνεχούς αβεβαιότητας για την υγεία και την ασφάλεια. Ο δρόμος προς μια νέα ομαλότητα και πλήρη “απο-COVID-οποίηση” θα είναι μακρύς και δύσκολος, με επαναλαμβανόμενες κρίσεις στην πορεία. Τώρα περισσότερο από ποτέ, νέες ηγετικές ικανότητες και συμπεριφορές απαιτούνται σε αυτή τη μάχη για την επιβίωση: Ταχύτατες αποφάσεις, δημιουργικές λύσεις, ανοιχτή και ειλικρινής επικοινωνία, επαναπροσδιορισμός των σχέσεων με το ανθρώπινο δυναμικό, προετοιμασία για διαχείριση επαναλαμβανόμενων κρίσεων.  

Και τολμηρή προσαρμογή. 

Εμμανουήλ Βορδώνης

Πρόεδρος Spetses Initiative S.A., Poseidonion Grand Hotel

Είναι σημαντικό! Καθώς τα νέα κρούσματα μειώνονται, όλοι στον κόσμο έχουμε πια κατανοήσει και σε μεγάλο βαθμό αυξήσαμε την ατομική και συλλογική μας ευθύνη. Προστατεύουμε τους εαυτούς μας, την κοινωνία, τη χώρα μας. Το κρούσμα 0, που παλαιότερα μετέδιδε και μετέφερε τον ιό, τείνει να εξαφανιστεί από τον τόπο μας, και τα τυχαία testsστους μεγάλους αριθμούς είναι εξαιρετικά ευοίωνα. Γρήγορα υποδεχόμαστε παλιούς φίλους που ονειρεύονται ήλιο, θάλασσα, τον πολιτισμό και την παρέα μας. Για να αποτρέψουμε μια νέα επισφαλή διείσδυση, από τον Ιούνιο, θα χρειαζόμαστε βέβαια τις πολλές μας μάσκες, αλλά και πολλά, πάρα πολλά αντιδραστήρια και test kits. Τόσο οι διεθνείς εταιρείες, αλλά και τα δικά μας  πανεπιστήμια, οι ερευνητικές μας ομάδες, τα startupsκαι οι δικές μας βιομηχανίες υγείας, θα μπορέσουν να μας τα παράσχουν. Όσο γίνεται πιο εύχρηστα, οικονομικά και όσο γίνεται αξιόπιστα. Προληπτικές δοκιμασίες μαζί με τους αερομεταφορείς, τα τρένα και τα πλοία, στιςεισόδους της χώρας, τους προορισμούς, τα καταλύματά μας. Η Ελλάδα προστατευμένο “κρησφύγετο”, φιλόξενο καταφύγιο, σημείο δραπέτευσης και μικρός παράδεισος, όσων ξεφεύγουν από τους δύσκολους μήνες που πέρασαν. Γεμίζουν οι μπαταρίες, η δύναμη και η αναγέννηση για το φθινόπωρο και τον χειμώνα που έρχονται. Ήλιος, θάλασσα, ουζάκι με μεζεδάκι πλάι στο κύμα, λίγη έμπνευση, τέχνη και ελευθερία και το θεραπευτικό μελτέμι! 

Quentin Desurmont

Ιδρυτής & Πρόεδρος της Traveller Made®

Είναι σίγουρο ότι ο εγχώριος τουρισμός θα γνωρίσει άνθιση, ωστόσο αυτό δεν συνεπάγεται απαραίτητα διακοπή των  πολυτελών ταξιδιών αναψυχής. Η ιδέα ότι οι μακρινοί προορισμοί αφορούν αποκλειστικά upper-classομάδες πληθυσμού ανήκει στο παρελθόν. Οι άνθρωποι -και πολύ σωστά- θα σταματήσουν να ταξιδεύουν στον κόσμο για να παραμείνουν κλεισμένοι  σε ένα εντυπωσιακό resortπου δεν έχει τίποτα από τον χαρακτήρα και την ατμόσφαιρα του τόπου που το φιλοξενεί. Η διαμονή σε ένα resortή ξενοδοχείο έχει πραγματικό νόημα μόνο αν είναι μέρος μιας συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας. Αυτή είναι και η προστιθέμενη αξία ενός ταξιδιού: εμπειρίες που ανταποκρίνονται στα ζητούμενα του επισκέπτη. Ένας έμπειρος traveldesignerείναι σίγουρο ότι μπορεί να το προσφέρει ακόμη και για αποδράσεις εντός των συνόρων της χώρας του. Αυτό που έχει ουσιαστική σημασία είναι η ποιότητα της εμπειρίας και το πόσο ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ίδιου του ταξιδιώτη. 

Γιάννης Τσάκαλος

CEO AQ Strategy

Η καλύτερη στιγμή για να αντιδράσει ο Ελληνικός Τουρισμός ήταν Χθες, η επόμενη είναι Σήμερα, με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο, που θα  περιορίσει τις φετινές απώλειες, θα οδηγήσει τη χώρα σε “ήρεμα νερά” και θα ωθήσει τον τουρισμό προς τα πάνω ακόμα πιο δυναμικά. Ένα σχέδιο που θα κεφαλαιοποιήσει την εξαιρετική διαχείριση της χώρας, που την κατάλληλη στιγμή επένδυσε στον άνθρωπο και στην κοινωνία. Γι’ αυτό χρειάζεται ένα νέο αφήγημα, που θα αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κάθε τόπου και των ανθρώπων του και  θα προσδώσει στη χώρα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πέρα από το “ήλιος και θάλασσα”, βασισμένο στις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο σύγχρονος ταξιδιώτης όλες τις εποχές, όλο τον χρόνο, σε όλη την Ελλάδα. Κι αυτό να είναι η παρακαταθήκη για ένα λαμπρό μέλλον. 

Σταμάτης Χατζηλαζάρου

Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, Sales Director, H Hotels Collection

Η προβολή του ίδιου του προορισμού είναι αυτή τη στιγμή, και θα είναι και στο μέλλον, πολύ πιο σημαντική από την προβολή των ξενοδοχειακών brand, τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Καθώς οι ταξιδιώτες θα προτιμήσουν μέρη στα οποία αισθάνονται ασφαλείς και τα οποία διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές, είναι σαφές ότι ο προορισμός θα συνεχίσει να διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη οποιασδήποτε περιοχής με τον σχεδιασμό της πολιτικής μάρκετινγκ να είναι ζωτικής σημασίας λόγω του έντονου ανταγωνισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι αναγκαία η άμεση δημιουργία μιας τεράστιας καμπάνιας που θα εστιάζει στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και θα έχει ορίζοντα 2-3 ετών, μέχρι τη στιγμή που θα πιστεύουν πραγματικά ότι δεν θα διατρέχουν κίνδυνο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο