Τα τελευταία χρόνια το διαδικτυακό marketing ιδιαίτερα στη τουριστική αγορά έχει παραμερίσει το συμβατικό marketing καθώς και την ενημέρωση μέσω των συμβατικών μέσων marketing, έντυπη ενημέρωση κλπ.
Πράγματι οι πιο μορφωμένοι, νέοι και ανήσυχοι καταναλωτές αγοράζουν μέσω internet, ελκύονται από τις ειδικές προσφορές, την άμεση ανταπόκριση που τους προσφέρει, το διαδίκτυο. Αυτή η ομάδα όμως αντιπροσωπεύει το 34% του καταναλωτικού κοινού. Υπάρχουν και οι σκεπτικιστές, καθώς και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, οι πιο συντηρητικοί, οι πιο εφησυχασμένοι που αντιπροσωπεύουν ένα άλλο πολύ μεγάλο ποσοστό. Αυτοί ακόμη χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς τρόπους ενημέρωσης.
Με στόχο τη προσέγγιση η δυνατόν του μεγαλύτερου ποσοστού του αγοραστικού κοινού, ώστε να μετατραπεί “ο ψίθυρος σε θόρυβο” και για να καλύψουμε το μεγάλο κενό της έντυπης ενημέρωσης, αποφασίσαμε την έκδοση ειδικού αφιερώματος για την ΙΤΒ, με νέο layout, της γνωστής σε όλους εφημερίδας Travelling News.
Travelling News ITB Special Edition profile
Γλώσσα: Αγγλική
Σελίδες: 28
Αριθμός Φύλλων:10.000
Διανομή:
- Περίπτερο του ΕΟΤ
- Από την έκθεση
- Από ιδιωτικούς φορείς του τουρισμού (Skal, Unwto κλπ)
- Free διανομή στη στάση του metro της ΙΤΒ
- Ηλεκτρονικά: Αποστολή σε 100.000 γραφεία τουρισμού στο εξωτερικό.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 210-9940109