Τα νέα των μελών μας

Toposophy: The European Cities Marketing DMMO Covid-19 Continuity Checklist

undefined

 

 

Παρουσίαση του οδηγού κατευθύνσεων και δράσεων για τους οργανισμούς διαχείρισης και προώθησης προορισμών στην εποχή του covid-19 από το EuropeanCitiesMarketingκαι την Toposophy.

Το European Cities Marketing– το Ευρωπαϊκό Δίκτυο των Επίσημων Οργανισμών Τουρισμού Πόλεων – προχώρησε στη δημοσίευση του ‘The DMMO Covid-19 Continuity Checklist’, ενός πρακτικού οδηγού για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMOs) ο οποίος εκπονήθηκε από την TOPOSOPHY (industrypartner) με σκοπό να αποτελέσει τον επίσημο οδηγό δράσεων και ενεργειών των Ευρωπαϊκών DMMOs για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του COVID-19 και την αποτελεσματική διαχείριση και συνέχιση της δραστηριότητας και λειτουργίας των εν λόγω οργανισμών.

O οδηγός εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις, προσφέροντας μια υψηλού επιπέδου επισκόπηση των νέων δεδομένων και προκλήσεων που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι τουριστικοί προορισμοί έως το τέλος του 2021. Επίσης παρατίθεται μια αναλυτική λίστα δράσεων και προτεραιοτήτων σε 6 άξονες:

  • Policy making and advocacy
  • Product and service development
  • Human resources and business operations
  • Place making and community support
  • Research and intelligence
  • Marketing and communications

Εν συντομία, οι βασικές ενότητες του οδηγού επικεντρώνονται:

  • Στις 3 φάσεις (Response-Recovery-Resilience) και τα ορόσημα που θα καθορίσουν την πορεία σταδιακής ανάκαμψης από τις προκλήσεις του Covid-19
  • Στις δράσεις και πρωτοβουλίες που ενδείκνυται να υλοποιήσουν οι οργανισμοί προώθησης-διαχείρισης προορισμών ανά άξονα δραστηριότητας για κάθε μια εκ των τριών φάσεων.
  • Στις καλές πρακτικές που ήδη υλοποιούνται για την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών σε 15 πόλεις από τη Πορτογαλία έως τη Λιθουανία και από τη Μάλτα έως τη Σουηδία

Ο οδηγός αποτελεί επιστέγασμα της 5-ετούς συνεργασίας ανάμεσα στο European Cities Marketing και την TOPOSOPHY, σε μια κρίσιμη περίοδο για την οικονομία των επισκεπτών και για το σύνολο των κλάδων του τουριστικού τομέα. Σύμφωνα με την Πρόεδρο του European Cities Marketing, Petra Stusek, «ο εν λόγω οδηγός συνεισφέρει ουσιαστικά στη καθοδήγηση των οργανισμών διαχείρισης και προώθησης προορισμών σε σχέση με την υποστήριξη που μπορούν να προσφέρουν προς τις τοπικές επιχειρήσεις και κοινότητες».

Οι προηγούμενες δραστηριότητες της TOPOSOPHY ως απόρροια του Industry Partnership με το European Cities Marketing αφορούσαν:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο