Η γενιά Ζ θα είναι καταλυτής θετικών εξελίξεων για τον εισερχόμενο τουρισμό στην Ευρώπη στο μέλλον, σύμφωνα με νέα μελέτη της toposophy για λογαριασμό της European Travel Commission.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (European Travel Commission) – ο φορέας που εκπροσωπεί και προάγει τη συνεργασία ανάμεσα σε 33 Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού από 32 χώρες της Ευρώπης – προχώρησε στη δημοσίευση του ‘Study on Generation Z Travellers’, της πρώτης μελέτης για το προφίλ, τα κίνητρα και τις προσδοκίες της νεότερης γενιάς ταξιδιωτών (ηλικίας 8-24 ετών σήμερα).
Η μελέτη εκπονήθηκε από την TOPOSOPHY με σκοπό να διερευνήσει μείζονα θέματα για τον Ευρωπαϊκό τουρισμό και να εφοδιάσει τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού με κατευθύνσεις κατα τον σχεδιασμό μέτρων πολιτικής και δράσεων προώθησης και προβολής. Βασική πηγή πρωτότυπων δεδομένων αποτέλεσε η διενέργεια ποσοτικής έρευνας σε συνολικό δείγμα 2.800 μελών της Γενιάς Ζ – ηλικίας 18-24 ετών – από τέσσερις αγορές (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Κίνα).
Η Γενιά Ζ και οι νέες συνήθειες που αλλάζουν τα ταξίδια με μια ματιά
Η μελέτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς διαχείρισης και προώθησης προορισμών (DMOs) και διερευνά σε βάθος:
- Πως διαφοροποιείται η Γενιά Ζ σε σχέση με τις προηγούμενες ομάδες ταξιδιωτών
- Ποιες είναι οι ειδικές ομάδες ενδιαφέροντος της Γενιάς Ζ και πως επηρεάζεται η συμπεριφορά τους από τις επιπτώσεις του COVID-19.
Επίσης, η μελέτη διαθέτει πλήθος συγκριτικών δεδομένων ανάμεσα στις αγορές της ποσοτικής έρευνας και ρίχνει φώς στη συμπεριφορά των μελών της Γενιάς Ζ στις διαφορετικές φάσεις του visitor journey.
Για περισσότερα στοιχεία σχετικά με το έργο της TOPOSOPHY μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα, το εξειδικευμένο blog Insights και τα κανάλια σε Linkedin, Facebook, Instagram και Vimeo.