Ένα έργο κομβικής σημασίας για την πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, αποτελεί επιστέγασμα για το αναπτυσσόμενο χαρτοφυλάκιο τον έργων της TOPOSOPHY με τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού της χώρας (Fáilte Ireland). Το έργο, που υλοποιήθηκε σταδιακά σε δύο φάσεις στη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, συνέβαλε στην ενσωμάτωση και τον συγκερασμό διαφορετικών απόψεων από μια ευρεία γκάμα ενδιαφερόμενων φορέων, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός πενταετούς σχεδίου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης για την πόλη.
Ως προϊόν συλλογικής προσπάθειας, το Σχέδιο Ανάπτυξης Προορισμού και Εμπειριών του Δουβλίνου (Dublin EDP) συνιστά έναν οδικό χάρτη με έργα-καταλύτες και πρωτοβουλίες που σχεδιάστηκαν για να διευρύνουν τις δυνατότητες που έχει η ανάπτυξη του τουρισμού στην πόλη. Κεντρική κατεύθυνση του σχεδίου είναι να διασφαλίσει ότι η μελλοντική ανάπτυξη θα συμβάλλει θετικά τόσο στην εμπειρία των επισκεπτών και την απόδοση του κλάδου όσο και στην ποιότητα ζωής των κατοίκων και την προστασία του περιβάλλοντος.
Το σχέδιο καταρτίστηκε σχολαστικά αξιοποιώντας τα ευρήματα που προέκυψαν από την εκτενή πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου 2.000 πρόσφατοι επισκέπτες από τρεις (3) διεθνείς αγορές (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία) συμπλήρωσαν ένα εξειδικευμένο ερωτηματολόγιο σε σχέση με την πρόσφατη ταξιδιωτική εμπειρία τους στο Δουβλίνο. Έμφαση δόθηκε επίσης στην ανάλυση των κριτικών και των βαθμολογιών που δημοσιεύουν οι ταξιδιώτες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηγετικούς φορείς της τουριστικής βιομηχανίας και εξειδικευμένες ιστοσελίδες. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων τόσο στην επικράτεια του Δουβλίνου όσο και σε διαφορετικές γειτονιές κατέστη εφικτή μέσω της συνεργασίας με την πλατφόρμα Data Appeal. Σε σχέση με τον στρατηγικό σχεδιασμό, η εν λόγω ανάλυση τροφοδότησε τη διαφοροποίηση των προτεραιοτήτων για την ανάπτυξη εμπειριών σε διαφορετικές περιοχές της πόλης.
Στην τελευταία φάση υλοποίησης, μια σειρά θεματικών εργαστηρίων και διαβουλεύσεων με τους κυρίως ενδιαφερόμενους φορείς διασφάλισαν ότι το τελικό σχέδιο αφενός ευθυγραμμίζεται με τις εθνικές προτεραιότητες, αφετέρου λαμβάνει υπόψη τους στόχους και τις προτεραιότητες που περιλαμβάνονται σε άλλες στρατηγικές σε επίπεδο πόλης. Το τελικό σχέδιο είναι δομημένο γύρω από ένα πλάνο δράσης, το οποίο καθορίζει με σαφήνεια τις αρμοδιότητες των έργων, τα χρονοδιαγράμματα και τους πόρους σε διακριτές φάσεις υλοποίησης.
Με αυτό το έργο, η TOPOSOPHY επισφραγίζει τη δυναμική της παρουσία στο Δουβλίνο, συνεχίζοντας το επιτυχημένο της έργο στη διαμόρφωση στρατηγικών για μεγάλους αστικούς προορισμούς. Μέσα στα τελευταία 15 χρόνια, η εταιρεία έχει συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική ανάπτυξη πόλεων όπως το Άμστερνταμ, η Γλασκώβη, το Εδιμβούργο, το Νταντί, το Αμπερντίν, το Κέιμπριτζ, το Μπέλφαστ, το Ελσίνκι και, φυσικά, η Αθήνα, ενισχύοντας τη διεθνή της φήμη στον τομέα του βιώσιμου τουριστικού σχεδιασμού.
Περισσότερες πληροφορίες για την στρατηγική μπορείτε να διαβάσετε εδώ.