Κάθε ‘Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού’ (DMMO) καλείται να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και απαιτήσεις διαφορετικών ομάδων ενδιαφέροντος (τοπικές επιχειρήσεις, μεσάζοντες της τουριστικής βιομηχανίας, επισκέπτες, κάτοικοι). Επομένως, επί του παρόντος, η αποτελεσματικότητα των πρωτοβουλιών ενός DMO εξαρτάται από την ικανότητα του να κατανοεί τις και να τιθασεύει τις ανατροπές και τις μεταβολές που τροφοδοτούν στη διεθνή αγορά ταξιδιών οι επιπτώσεις της πανδημίας, η κλιματική αλλαγή, η αυτοματοποίηση μέσω της τεχνολογικής εξέλιξης και μία σειρά από άλλα φαινόμενα.
Η διαπίστωση αυτή σηματοδότησε την ανάθεση εκπόνησης μιας στρατηγικής για τη δικτύωση στην αγορά του Travel Trade από τον οργανισμό τουρισμού της Περιφέρειας τηε Φλάνδρας στο Βέλγιο (Visit Flanders), με βάση την εξειδικευμένη γνώση της TOPOSOPHY στη κατάρτιση σχεδίων που εναρμονίζονται με τις πλέον σύγχρονες τάσεις, υιοθετούν καλές πρακτικές και τις προσαρμόζουν στην πραγματικότητα κάθε προορισμού.
Η επισήμανση και η τεκμηρίωση ευκαιριών για τη δικτύωση και την ανάπτυξη επαγγελματικών σχέσεων με παραδοσιακούς και αναδυόμενους φορείς και μεσάζοντες της τουριστικής βιομηχανίας, προέκυψε από μια ευρεία γκάμα ερευνητικών δραστηριοτήτων, όπως η διενέργεια συνεντεύξεων με εξέχοντες φορείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας (π.χ. European Tourism Association, Lonely Planet) και η υλοποίηση διαδικτυακής έρευνας σε δείγμα 2.400 ταξιδιωτών από έξι χώρες (ΗΠΑ, ΗΒ. Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ιταλία).
Η στρατηγική για τη δικτύωση με την αγορά του Travel Trade δομείται σε έξι άξονες, κάθε ένας εκ των οποίων περιλαμβάνει προτάσεις για δράσεις τόσο στο επίπεδο της περιφέρειας της Φλάνδρας όσο και για τους πέντε βασικούς προορισμούς-περιοχές της περιφέρειας (Μπριζ, Αμβέρσα, Γάνδη, Λέουβεν και Μαλίν). Πλαισιώνεται επίσης από μια εργαλειοθήκη με αναλυτική αποτύπωση του σύγχρονου τοπίου του travel trade και με πρακτικές συστάσεις για την εφαρμογή της στρατηγικής σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες για την στρατηγική μπορείτε να διαβάσετε εδώ.