
Η TOPOSOPHY παρουσίασε το καλοκαίρι του 2025 το πρωτοποριακό white paper “Politics, Perception & Travel: How Political Events Shape the Future of Tourism”, μια διεθνή έρευνα που αναλύει πώς οι πολιτικές εξελίξεις επηρεάζουν την αντίληψη και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών. Η μελέτη ρίχνει φως σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους προορισμούς και τους φορείς τουρισμού, σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα έχει γίνει η νέα κανονικότητα.
Κύρια ευρήματα της έρευνας
- Σχεδόν 8 στους 10 ταξιδιώτες αναθεωρούν τα σχέδιά τους λόγω πολιτικών γεγονότων, ενώ σχεδόν οι μισοί ακυρώνουν εντελώς το ταξίδι.
- Οι αντιλήψεις για τον κίνδυνο συχνά έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τον ίδιο τον πραγματικό κίνδυνο.
- Οι νεότερες γενιές στρέφονται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε περιεχόμενο που παράγεται από άλλους ταξιδιώτες (κριτικές, μαρτυρίες, εμπειρίες), ενώ οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες βασίζονται περισσότερο σε επίσημες πηγές ενημέρωσης. Αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα όταν μια πολιτική κρίση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
- Οι προορισμοί δοκιμάζονται όχι μόνο από τα ίδια τα γεγονότα, αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και αντιδρούν σε αυτά.

Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, η TOPOSOPHY συνεχίζει να διαμορφώνει τον παγκόσμιο διάλογο γύρω από την ανθεκτικότητα του τουρισμού, αναδεικνύοντας στρατηγικές και πρακτικές λύσεις που βοηθούν τους προορισμούς να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

Τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιαστούν μέσα από keynote παρουσιάσεις της TOPOSOPHY σε τρία από τα σημαντικότερα παγκόσμια γεγονότα του κλάδου:
- Tourism Innovation Summit – Σεβίλλη, 22–24 Οκτωβρίου 2025
- World Travel Market – Λονδίνο, 5–6 Νοεμβρίου 2025
- ITB – Βερολίνο, 3–5 Μαρτίου 2026
Το white paper είναι διαθέσιμο εδώ: https://www.toposophy.com/whitepaper/politics-perception-and-travel/