Τα νέα των μελών μας

Stirixis A.E.: Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών διοργάνωσε την Τετάρτη 2 Ιουνίου, ημερίδα με θέμα: Κρίση & Λιανεμπόριο

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών διοργάνωσε την Τετάρτη 2 Ιουνίου, ημερίδα με θέμα: Κρίση & Λιανεμπόριο: Στρατηγικές και Εργαλεία Άμεσης Βελτίωσης, με τη συμμετοχή της εταιρίας Stirixis AE.

Στην εκδήλωση, την οποία χαιρέτησε ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κύριος Κωνσταντίνος Μίχαλος, εξειδικευμένοι ομιλητές παρουσίασαν άμεσες λύσεις και προτάσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης που μαστίζει την ελληνική κοινωνία και ειδικότερα τον τομέα του λιανικού εμπορίου και των επιχειρήσεων της Αθήνας.

Στην ομιλία του, ο κύριος Αλέξανδρος Αθανασούλας, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης μέσω Ανθρώπινων Συστημάτων και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της STIRIXIS AE, ανέφερε ότι ο κόσμος και οι αγορές αλλάζουν διαρκώς και η αλλαγή είναι παγκόσμια, μόνιμη, και επιταχυνόμενη και πρέπει για αυτό να γίνει τρόπος ζωής και επιβίωσης για τις επιχειρήσεις. Δύο είναι τα επίπεδα αντίδρασης που ανέπτυξε: σε επίπεδο επιχείρησης (προϊόντα, τιμές, πελατειακές σχέσεις, επικοινωνία) και σε επίπεδο τοπικών αγορών με συνεργασίες και clustering.

Στον κορμό της παρουσίασής του ανέλυσε τεχνικές επιτυχημένου σχεδιασμού της ιδιαίτερα αυξημένης σε σημασία βιωματικής εμπειρίας του πελάτη στα καταστήματα, αποδεικνύοντας πως αυτή είναι η πλέον άμεση, οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη επένδυση για κάθε επιχείρηση. Απαιτείται όμως α. ξεκάθαρη και καταγεγραμμένη στρατηγική, και β. γνώση της αγοράς σε βάθος • και τα δύο πολύτιμα συστατικά που μπορούν να προσφέρουν οι ειδικοί της STIRIXIS. Στόχος είναι οι  ενθουσιασμένοι πελάτες που αυξάνουν κατακόρυφα δηλαδή το εισόδημα του λιανεμπορίου.

Ο Δρ. Γιώργος Περδικάρης, Διεθνής Σύμβουλος Βελτιστοποίησης Λειτουργιών και Διευθύνων Σύμβουλος της MentorSys, μίλησε για την ανάγκη και τις μεθόδους που υπάρχουν για  Βελτιστοποίηση operations σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αναφέροντας παραδείγματα και επιτυχείς πρακτικές ενώ ο Σπύρος Κουρούπης, Σύμβουλος Διοίκησης Comm Group ΑΕ, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ειδικός σε Θέματα Retail, αναφέρθηκε στην Επικοινωνία ως εργαλείο πωλήσεων, υποστηρίζοντας ότι «το μεγαλύτερο όπλο στη κρίση για το λιανεμπόριο είναι η συνεργασία». Κάθε Εμπορικός Σύλλογος, κάθε εμπορικό κέντρο πόλης, κάθε αγορά μπορεί να μετεξελιχθεί σε ανοικτό mall”.

Ο Πρόεδρος  της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, κύριος Βασίλης Κορκίδης, μεταξύ άλλων τόνισε: «Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό που στην τρέχουσα, πολύ κρίσιμη, συγκυρία διοργανώνεται μια εκδήλωση που ως κύριο θέμα της έχει την προοπτική του λιανικού εμπορίου. Όπως όλοι μας γνωρίζουμε, το λιανικό εμπόριο έχει βρεθεί στο επίκεντρο της κρίσης και της ύφεσης, κυρίως λόγω της άμεσης επαφής του με τον καταναλωτή και την καθημερινότητα της αγοράς». Και κλείνοντας ανέφερε «… εμείς, ως εκπρόσωποι του ελληνικού εμπορίου θα προσπαθήσουμε σε όλα τα επίπεδα για τη διαχείριση της νέας πρόκλησης που αντιμετωπίζουμε όλοι μας. Έχουμε δείξει και στο παρελθόν ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Χρειάζεται σύνεση, ψυχραιμία και κυρίως αυτογνωσία. Και πιστεύω ότι το ελληνικό εμπόριο θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων».

                                                                                                                                                                    
Στη συζήτηση συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς, κύριος Μάρκος Πανέττας, ο οποίος επισήμανε ότι: «το κράτος απέτυχε και οι επιχειρηματίες δεν έχουν να περιμένουν κάτι από αυτό. Η συνεργασία και η συνέργιες σε όλα τα επίπεδα μπορούν αποφέρουν καρπούς σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς».

Συντονιστής της ημερίδας ήταν ο δημοσιογράφος, κύριος Γιάννης Τριήρης.

Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων ακολούθησε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους παρευρισκομένους – επιχειρηματίες και στελέχη της αγοράς.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο