Το Sofitel Athens Airport βραβεύτηκε ως “Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line” στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2011.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών στα οποία εταιρείες αλλά και διακεκριμένοι επαγγελματίες από τον τομέα εξυπηρέτησης πελατών βραβεύονται μέσα από μία αντικειμενική και διάφανη διαδικασία.
Τα βραβεία που αφορούν συνολικά εννέα κατηγορίες, που όλες τους έχουν σχέση με την Εξυπηρέτηση Πελατών, έχουν θεσμοθετηθεί και απονέμονται στους νικητές από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκε την Πέμπτη 14 Ιουλίου στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών, για 2η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).
Το βραβείο αυτό έδωσε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση στην ομάδα του Sofitel Athens Airport η οποία υπόσχεται όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να βελτιώσει περαιτέρω το επίπεδο υπηρεσιών μέσα από πελατοκεντρικές διεθνείς πρακτικές, προσαρμοσμένες στις τοπικές ιδιαιτερότητες.