H Pylones Hellas, πάροχος προηγμένων λύσεων πληροφορικής σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με μακρά παρουσία 20 και πλέον ετών σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια, συμμετείχε ως χορηγός στο 7ο Information Security Conference 2020 που πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου, στο Ίδρυμα Ευγενίδου.
Το Information Security Conference που πραγματοποιήθηκε για 7ή συνεχή φορά, ομαδοποιεί τις ιδέες και τις αλληλεπιδράσεις στα μεγαλύτερα ζητήματα που αφορούν στην ψηφιακή ασφάλεια παρουσιάζοντας τις κύριες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας. Το συνέδριο παρακολούθησαν πάνω από 300 υψηλόβαθμα στελέχη του(C–Level, Senior Management), CISOs και CIOs από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη χώρα.
Η Pylones Hellas συμμετείχε στο Interactive Panel με διακεκριμένους Cyber Security Experts, συζητώντας θέματα που άπτονται το digital transformation, λύσεις cloud security, Disaster Recovery Plans, λύσεις WAF και DDoS, Password less Authentication etc.
Ο κ. Νίκος Σίμος, Τεχνικός Διευθυντής της Pylones Hellas ανέπτυξε θέματα που άπτονται της ψηφιακής ασφάλειας, όπως είναι το phishing και πως οι σύγχρονες λύσεις ασφάλειας με το νέο πρότυπο FIDO (Fast Identity Online) που βασίζεται στο Public Key Cryptography μπορούν να αποτελέσουν έναν ασφαλή τρόπο αντιμετώπισής του.
Επιπλέον αναφέρθηκε σε λύσεις που μπορούν να συμβάλουν στην ασφάλεια, με δεδομένο ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει προκαλέσει έκρηξη τόσο στις web εφαρμογές, όσο και στα APIs. Τέλος επεσήμανε ότι απαιτούνται διατάξεις που να παρακολουθούν τις υποδομές σε οργανισμούς και επιχειρήσεις τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και στο cloud ώστε να γίνονται αμέσως αντιληπτές οι εφαρμογές και τα APIs (Application Programming Interfaces). Επιπλέον, παρουσίασε τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν ασφαλείς, υλοποιώντας και απλοποιώντας τα applications τα οποία διαχειρίζονται.
Να σημειώσουμε ότι η Pylones Hellas διαθέτει ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές cyber security που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν και να ασφαλίσουν θεαματικά την επαφή και την αλληλεπίδρασή τους με πελάτες και συνεργάτες.