Τα νέα των μελών μας

Panadvert: Συνέντευξη του Γ. Γιαννάτου της Panadvert στο Forbes

Κε Γιαννάτο θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για την εταιρία σας την Panadvert.
Η Panadvert είναι μια εταιρία εξειδικευμένη στην παροχή υπηρεσιών Online Marketing σε αξιόλογα ξενοδοχεία κυρίως 5 αστέρων ή μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους. Στόχος μας είναι η βελτίωση της εμπορικής και κοινωνικής εικόνας ενός ξενοδοχείου μέσα από τα ψηφιακά μέσα με απώτερο σκοπό την μεγιστοποίηση των πωλήσεων. 

Μπορείτε να μας αναφέρετε ένα ενδεικτικό πελατολόγιο?

Θα ξεκινήσω από τον όμιλο Divani, την Ένωση ξενοδόχων Μυκόνου και Ένωση ξενοδόχων Σαντορίνης, τον Όμιλο Caldera Collection, το Astra Suites, τον όμιλο Resorts of Mykonos με το Saint John να είναι από τα καλύτερα και μεγαλύτερα πεντάστερα της Μυκόνου, το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα,  τον Όμιλο Macedonian Hotels, τα ξενοδοχεία Rimondi  κ.α.

Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας σας?

Εισαγάγαμε ντετερμινιστικούς κανόνες στην παροχή υπηρεσιών. Εργαζόμαστε σε επιστημονικό επίπεδο με κυρίαρχο την μαθηματική ανάλυση. Οι αριθμοί βλέπετε λένε πάντα την αλήθεια η οποία αποτελεί ζωτικό στοιχείο για την αγορά. 

Βραβευτήκατε φέτος από τα Tourism Awards με Χρυσό βραβείο στην χρήση των Social Media. Είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το δυνατό κομμάτι της Panadvert?

Επιλέξαμε από την αρχή να κρατήσουμε εξειδίκευση σε λίγους τομείς και να του κάνουμε πολύ δυνατούς. Είναι και το μοντέλο που εργαζόμασταν με επιτυχία στο εξωτερικό. Τα Social Media είναι από τα πολύ δυνατά μας στοιχεία.  Τα κριτήρια επιλογής συνεργατών  σε αυτό το τμήμα είναι πάρα πολύ αυστηρά ακριβώς γιατί έχουμε υψηλά standards.

Μπορεί το Online Marketing να κάνει τη διαφορά στο τουριστικό προϊόν?

Το Internet είναι πλέον το κατ εξοχήν μέσο για να κλείσει κάποιος τις διακοπές του. Η Ξενοδοχειακή αγορά ακολουθεί πιστά την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων και είναι θέμα χρόνου το μεγάλος μέρος του τζίρου ενός ξενοδοχείουνα γίνεται online. Όσα ξενοδοχεία ή όμιλοι το έχουν αντιληφθεί έχουν ήδη κάνει τις επενδύσεις τους σε αυτό.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα για εσάς?

Κύκλος κλείνει στο σημείο αφετηρίας του. Ξεκίνησα από διεθνή καριέρα και όλα δείχνουν ότι αργά η γρήγορα θα επιστρέψω εκεί.  Η Ελλάδα είναι μια ώριμη τουριστική αγορά και μπορεί να προσφέρει τεχνογνωσία στο εξωτερικό, κυρίως στις χώρες της μεσογείου.  

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πιο δυνατό κομμάτι του Ελληνικού τουρισμού?

Δεν θα σταθώ στον ήλιο και τη θάλασσα αλλά θα σας πω οι άνθρωποι! Η Ελλάδα έχει ανθρώπους με όρεξη και πάθος για ανάπτυξη και δημιουργία. Αυτό που έλειπε πάντα ήταν το όραμα και κυρίως η οργάνωση. Το καλό αποτέλεσμα έρχεται απ την εξίσωση της έμπνευσης με την προσπάθεια και με εργαλείο το πάθος. ΟΙ Έλληνες έχουμε όλα τα παραπάνω.

Αναφέρατε πριν τη λέξεις ντετερμινιστικός. Το marketing όμως και κυρίως η διαφήμιση έχουν δημιουργικά στοιχεία. Πως αναμιγνύονται αυτά τα δύο?

Ας πάρουμε παράδειγμα την αποτελεσματικότητα της Γερμανικής μηχανικής. Όταν στηρίζεσαι στο Νίτσε και στον Καντ, κάποια στιγμή θα παραγάγεις και Porsche. Η Ελλάδα στηρίζεται στον Σεφέρη και στον Ελύτη που διαπραγματεύονται μέσα απ το λόγο την Ελληνική ψυχή και το συναίσθημα. Ο Λόγος προϋπάρχει της πράξης. Η πράξη όμως  είναι αυτή που δημιουργεί το αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου πρέπει στη ζωή να αγαπάς αυτό που κάνεις με την ψυχή του Σεφέρη, το συναίσθημα του Ελύτη και να το κάνεις πράξη με τον ορθολογισμό του Καντ και τη σκέψη του Νίτσε.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο