Η PANADVERT, ελληνικό media agency που δραστηριοποιείται στην Ευρωπαϊκή αγορά, ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ηλεκτρονικής προωθητικής καμπάνιας destination marketing για λογαριασμό της Hermes Airports, της εταιρείας που διαχειρίζεται τα δύο κυπριακά αεροδρόμια. Στόχος της συνεργασίας αυτής είναι η ανάδειξη της Κύπρου ως διεθνούς ταξιδιωτικού προορισμού στις αγορές της Πολωνίας και της Γαλλίας.
Τα διαφημιστικά κανάλια της ηλεκτρονικής καμπάνιας περιλαμβάνουν Search Engine Marketing, Display και Video ads, και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Instagram. Έπειτα από ανάλυση της ομάδας Data της Panadvert κρίθηκε σκόπιμη η στόχευση με βάσεις τις προθέσεις και την εκδήλωση ενδιαφέροντος ενός διευρυμένου κοινού για ταξίδια αναψυχής στη Μεσόγειο, ώστε να ενισχυθεί το awareness των κυπριακών προορισμών και κατά συνέπεια η ζήτηση.
Όπως μας ανέφερε η Panadvert, για τον σχεδιασμό της συγκεκριμένης στρατηγικής η Panadvert, χρησιμοποίησε σύγχρονες μεθόδους touch point marketing, ορίζοντας τις ενέργειες που επηρεάζουν την επικοινωνία με το target audience. Κάθε σημείο επαφής (touch point) είναι ένα μήνυμα που ουσιαστικά “αγγίζει” τον πελάτη στο βέλτιστο δυνατό στάδιο, κατά την διαδικασία αναζήτησης ενός προορισμού, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον χρήστη. Αναλύοντας τις σχετικές αγορές και τα κοινά, η ομάδα της Panadvert προσδιόρισε τα εν δυνάμει αρχικά touch points και χαρτογράφησε τις επιμέρους προωθητικές της ενέργειες, ανάλογα με το πού βρίσκονται στον κύκλο περιήγησης του καταναλωτή. (Για παράδειγμα, διαφορετικό μήνυμα στο πρώτο σημείο επαφής ενός Instagram story και διαφορετικό μήνυμα στο δεύτερο σημείο επαφής που μπορεί να είναι το youtube, ανάλογα με το reaction της πρώτης επαφής).
Με αυτή τη σύνθετη στρατηγική, η εταιρεία είναι σε θέση να προσδιορίσει την τρέχουσα θέση της Κύπρου στην συνείδηση του εκάστοτε διαφορετικού target audience και σε συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτελέσει μια διαφορετική στρατηγική για τον καθένα, που παράγει μετρήσιμα αποτελέσματα.
H PANADVERT εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών digital performance και social media marketing, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και στρατηγική προσέγγιση. Σύμφωνα με τον Γ. Γιαννάτο, CEO της Panadvert «η συνεργασία με την Hermes Airports θα συμβάλει στην ανάδειξη της Κύπρου ως τουριστικού προϊόντος σε αγορές με εξαιρετική δυναμική, όπως είναι η Γαλλία και η Πολωνία.»