Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τα νέα των μελών μας

Panadvert Digital Marketing: Η Χαλκιδική Σταθερό “Οχυρό” του Ελληνικού Τουρισμού

 

 

 

H τελευταία έρευνα της Panadvert αναλύει τις τάσεις στη ζήτηση για τη Χαλκιδική τη χρονιά που μας πέρασε, τους κορυφαίους παίκτες και τους παράγοντες που την καθιστούν σταθερή δύναμη στην ελληνική φιλοξενία.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Χαλκιδική φαίνεται να είναι ένας από τους πιο σταθερούς και αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, με αύξηση 10,5% στη ζήτηση από τις 10 κορυφαίες αγορές της το 2024 σε σύγκριση με το 2023. Σύμφωνα με τα δεδομένα που αναλύθηκαν από μηχανές αναζήτησης, booking engines, διαφημιστικές πλατφόρμες και σχεδόν 100.000 reviews από 1.200 ξενοδοχεία το 2023 και 2024, η αναζήτηση για καταλύματα στην περιοχή φαίνεται να ξεκινάει από τον Ιανουάριο και να κορυφώνεται τον Ιούλιο, με τη μεγαλύτερη ζήτηση να παρατηρείται για τον Αύγουστο.

Η ανάλυση δείχνει, επιπλέον, ότι η Χαλκιδική διατηρεί μια σταθερότητα στην εποχικότητα, στους τύπους επισκεπτών και στις κορυφαίες αγορές που τη στηρίζουν. Οι οικογένειες και τα ζευγάρια κυριαρχούν στη ζήτηση, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 80% των επισκεπτών, ενώ οι Έλληνες αποτελούν σχεδόν το 20% του συνόλου των επισκεπτών που επιλέγουν τον προορισμό για τις διακοπές τους.

Παράλληλα, η έρευνα ανέδειξε και τους κορυφαίους “παίκτες” της φιλοξενίας στη Χαλκιδική, που για το 2024 διαμορφώθηκαν ως εξής:

  1. Sani Beach
  2. Porto Carras Meliton
  3. Ikos Olivia
  4. Ikos Oceania
  5. Miraggio Thermal Spa Resort

Όπως χαρακτηριστικά σχολίασε ο επικεφαλής της ομάδας Performance Advertising της Panadvert, Βαγγέλης Καρλής:

“Στον τουρισμό, η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από τη ζήτηση, αλλά από το σωστό timing, τη στρατηγική και την παρακολούθηση των τάσεων και του ανταγωνισμού. Στην Panadvert, διαχειριζόμαστε δυναμικά τις διαφημιστικές επενδύσεις των συνεργατών μας, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ευρώ που επενδύεται αποφέρει τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Αυτό αποδεικνύεται από την επιτυχία των πελατών μας στη Χαλκιδική, οι οποίοι κατέγραψαν αύξηση +37% κατά μέσο όρο στα έσοδα από direct bookings, χάρη στην εξειδικευμένη στρατηγική και τη στοχευμένη προσέγγισή μας. Παράλληλα, βλέπουμε πως η δύναμη του branding παίζει καθοριστικό ρόλο – τα κορυφαία ξενοδοχεία που έχουν επενδύσει σε μια ισχυρή ταυτότητα και μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας είναι εκείνα που συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά της Χαλκιδικής.”

Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert στο παρακάτω link: https://bit.ly/halkidiki-extensive-analysis

Η Panadvert είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing, social media marketing & management και content production στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.