Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τα νέα των μελών μας

ORBIT Systems: Απαλλαγείτε από το άγχος διαχείρισης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας

Από την αρχή της νέας τουριστικής σεζόν πολλές επιχειρήσεις έχουν έρθει αντιμέτωπες με καθυστερήσεις, λάθη και αβεβαιότητα λόγω της υποχρεωτικής εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας.

Η συμμόρφωση με τον νέο εργασιακό νόμο αποτελεί πρόκληση, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις στον χώρο του τουρισμού όπου συναντάμε πολλά και διαφορετικά ωράρια, μεγάλο αριθμό εργαζομένων, εναλλασσόμενες βάρδιες, έκτακτες αλλαγές & συχνές προσλήψεις.

Το Intime Plus προστατεύει την επιχείρησή σας και σας προσφέρει:

  • Ζωντανή σύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ 
  • Αυτόματες ειδοποιήσεις σε εφαρμογή κινητού για κάθε παραβίαση ωραρίου
  • Αυτόματες υπενθυμίσεις στα κινητά των εργαζομένων 
  • Σύνδεση με όλα τα προγράμματα μισθοδοσίας της αγοράς 
  • Διαχείριση ακόμα και του πιο απαιτητικού προγράμματος εργασίας

Αν έχετε ήδη συναντήσει δυσκολίες με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, δεν είστε οι μόνοι. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να περάσετε ομαλά και με ασφάλεια στο νέο εργασιακό καθεστώς.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε μία demo παρουσίαση του Intime Plus:

📞 210 5552037 
📧 info@orbitsystems.gr
🌐 intimeplus.gr

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.