Ο Όμιλος Mitsis Hotels πρωτοπορεί στον τουριστικό κλάδο και επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του συνόλου των επιχειρησιακών λειτουργιών του, φιλοδοξώντας να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών στους 400.000 επισκέπτες του ετησίως.
Με συνεχείς αναβαθμίσεις στον πολυγλωσσικό ιστότοπό του, τις ψηφιακές σημάνσεις, τα κανάλια πληροφοριών στις τηλεοράσεις των δωματίων, τις διαδραστικές οθόνες αφής, τη νέα εφαρμογή σύνδεσης στο ίντερνετ και τους κωδικούς QR, ο Όμιλος παρέχει ενημερωμένο περιεχόμενο και στοχευμένη paperless επικοινωνία.
Μέσω μίας από τις σημαντικότερες καινοτομίες του, της εύχρηστης ψηφιακής πλατφόρμας Mitsis Concierge, ο Όμιλος ανταποκρίνεται με ευελιξία στις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και εμπλουτίζει περαιτέρω τη λίστα των προσφερόμενων υπηρεσιών και συνεργατών του. Μεταξύ των νέων καινοτόμων και εξατομικευμένων εμπειριών που προσφέρει είναι οι δυνατότητες table reservation, online check–in και online beach reservation.
Παράλληλα, το mobile app του Ομίλου επιτρέπει στους επισκέπτες να μαθαίνουν πρώτοι τις τελευταίες προσφορές, υπηρεσίες, εκδηλώσεις και ενημερώσεις των 19 ξενοδοχειακών του μονάδων. Σχεδιασμένο για να προσαρμόζεται σε όλες τις κινητές συσκευές, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για λήψη στο Google Play & AppStore.
Ανάμεσα στα επόμενα ψηφιακά πλάνα του Ομίλου είναι η δημιουργία intranet, η σύσταση brandcentre, η προσθήκη νέων featuresστο mobileapp, ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας, η προσφορά ψηφιακών δωροκαρτών, η ενίσχυση των έξυπνων δωματίων, η χρήση ψηφιακών κλειδιών και ο σχεδιασμός εφαρμογών προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, με στόχο τη βελτιστοποίηση της προσφερόμενης εμπειρίας.