Σε μία λαμπρή τελετή, που τίμησε τον Ελληνικό Τουρισμό, η εταιρεία Nelios κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα (4) βραβεία στη κατηγορία Digital & Social Marketing. Το βράδυ της 12ης Μαρτίου, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών φιλοξένησε την ετήσια απονομή των Greek Tourism Awards, στην οποία επιβραβεύονται οι εταιρείες που εφάρμοσαν βέλτιστες πρακτικές μέσα στο έτος, για την συμβολή τους στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Η Nelios ήταν από τους πρωταγωνιστές της βραδιάς, συγκεντρώνοντας τα περισσότερα βραβεία στην κατηγορία Digital & Social Marketing. Συγκεκριμένα, απέσπασε το Αργυρό βραβείο στην Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης για την Keytours, και ξεχώρισε κατακτώντας και τα τρία βραβεία (Χάλκινο, Αργυρό και Χρυσό) στην Ηλεκτρονική Παρουσία & Επικοινωνία για το Elounda Gulf Villas & Suites, το Thermae Sylla Welness Spa Hotel και το Kinsterna Hotel αντίστοιχα.
Ο CEO της Nelios Δημήτρης Σερίφης δήλωσε: “Τα βραβεία αυτά είναι αποτέλεσμα δημιουργικής δουλειάς από ολόκληρη την ομάδα της Nelios. Αποτελούν σημαντική επιβράβευση της καθημερινής προσπάθειας που καταβάλλουμε για να υπηρετήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε τον ελληνικό τουρισμό”.
Η Nelios διαθέτει 8 χρόνια εμπειρίας στην προβολή και προώθηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. Μελετώντας τις ανάγκες των πελατών της, αναπτύσσει εξειδικευμένες λύσεις μέσα από μία ολιστική προσέγγιση η οποία διασφαλίζει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα. Σήμερα, πολλά γνωστά ονόματα στο χώρο του διεθνούς τουρισμού εμπιστεύονται τη Nelios και το έμπειρο και ταλαντούχο προσωπικό της για την κάλυψη των αναγκών τους στο διαδίκτυο.