Η online απόδοση και κυρίως η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (κατ΄επέκταση η αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.
Η ομάδα της Nelios υλοποίησε στη συνέχεια ένα σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, η οποία βασίστηκε στα ακόλουθα:
- Τον καθορισμό των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
- Τη δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
- Την ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
- Τη δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
- Τον απόλυτο συντονισμό των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου
18 μήνες μετά (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν το διάστημα Ιανουάριος 2016 – Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Web hotelier) και έχοντας εφαρμόσει ένα ολιστικό στρατηγικό μοντέλο digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:
- 20% συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
- 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
- 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων
Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio σε ένα πλάνο τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ