Τα νέα των μελών μας

Nelios: Στρατηγική συνεργασία της Nelios με την OTA Insight

 

undefined

 

Nelios και OTA Insight ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας, των πωλήσεων και της ανταγωνιστικότητας των πελατών τους. Βάση της συνεργασίας αποτελεί η μελέτη των δεδομένων που προσφέρει η πλατφόρμα της OTA Insight και η εκμετάλλευση αυτών, στη διαμόρφωση πιο στοχευμένων εφαρμογών digital marketing, από την ομάδα της Nelios. 

Πρόκειται για την κορυφαία πλατφόρμα rate shopper που παρέχει πρωτοποριακές και ολοκληρωμένες business intelligence λύσεις για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η παρουσία της OTA Insight είναι ισχυρή σε όλο τον κόσμο αφού υποστηρίζει περισσότερα από 55.000 ξενοδοχειακά καταλύματα σε 168 χώρες μέσω της συλλογής δεδομένων και πληροφοριών που σχετίζονται με την τιμολογιακή πολιτική του καταλύματος, την παρακολούθηση του ανταγωνισμού του, τον έλεγχο rate parity, αλλά και στοιχείων demand analysis σε πραγματικό χρόνο! 

«H Nelios ως market leader στην ελληνική αγορά στην online προώθηση ξενοδοχείων με στόχο την προσέλκυση απευθείας κρατήσεων, αναζητά συνεχώς νέους τρόπους ποιοτικής αναβάθμισης των υπηρεσιών της. Μέσα από αυτή τη συνεργασία αποκτάμε ένα νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενισχύοντας τις πηγές από τις οποίες αντλούμε δεδομένα για τη λήψη περισσότερο στοχευμένων αποφάσεων ως προς τη διαχείριση του διαφημιστικού budget των πελατών μας», δηλώνει σχετικά ο CEO της Nelios, Δημήτρης Σερίφης. 

undefined

«Για την OTA Insight η συνεργασία αυτή αναδεικνύει την υπεραξία της πλατφόρμας μας. Όλο το Business Intelligence που παρέχουμε στους πελάτες μας έχει πραγματικά ουσία μόνο όταν αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαμόρφωσης στρατηγικών αποφάσεων για το ξενοδοχείο. Το digital marketing αποτελεί το next big think για τον ξενοδοχειακό κλάδο και πολλά από τα δεδομένα της πλατφόρμας μας βρίσκουν εξαιρετική εφαρμογή στο πεδίο αυτό», δηλώνει o CEO της OTA Insight, Sean Fitzpatrick. 

Οι βασικοί άξονες και τα οφέλη αυτής της συνεργασίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, παρουσιάστηκαν αναλυτικά σε ένα επιτυχημένο online event από την Λίνα Καστρίτη, CCO της Nelios, και τον Κώστα Ψαρρά, Business Development Manager Greece της OTA Insight. Η συμμετοχή των στελεχών της τουριστικής αγοράς ήταν εντυπωσιακή, αφού η ψηφιοποίηση της αγοράς ενισχύεται μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον, όπου τόσο οι τάσεις όσο και τα διαθέσιμα εργαλεία μεταβάλλονται συνεχώς. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο