Τα νέα των μελών μας

Nelios: Στατιστικά 1ου 4μήνου

undefined                    undefined

 

 

 

Πόση αύξηση παρουσιάζουν το πρώτο τετράμηνο του 2018 οι απευθείας κρατήσεις των ελληνικών ξενοδοχείων; Πού κινείται μέχρι στιγμής η Μέση Τιμή Πώλησης Δωματίου; Ποιες είναι οι top αγορές που προτιμούν φέτος τη χώρα μας; Και ποιοι οι προορισμοί που διαφαίνεται ότι θα είναι οι δυνατοί “παίκτες” της φετινής σεζόν; Η Axia Hospitality και η Nelios παρουσιάζουν τα στατιστικά στοιχεία τους του πρώτου τετραμήνου του 2018 και αποτυπώνουν την μέχρι στιγμής εικόνα της κίνησης στα ελληνικά ξενοδοχεία. 

  • Η εντυπωσιακή αύξηση των κρατήσεων που πραγματοποιούνται από κινητά,
  • η θετικά μεταβαλόμενη εισροή τουριστών από χώρες της Μέσης Ανατολής,
  • η σταθερή άνοδος των νησιών του Ιουνίου στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, αλλά και
  • η -όπως φαίνεται- καθιέρωση της Αθήνας στη λίστα με τις κορυφαίες σε επισκεψιμότητα ευρωπαϊκές μητροπόλεις, είναι μερικοί μόνο από τους δείκτες και τις τάσεις του ελληνικού τουρισμού, όπως αποτυπώνονται από τη μελέτη των στατιστικών στοιχείων του πρώτου τετραμήνου του 2018, 260 και πλέον ξενοδοχείων – συνεργατών των εταιρειών Nelios και Axia Hospitality.

Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που προκύπτουν από την επίδοση των ξενοδοχείων το πρώτο τετράμηνο του 2018*  έχουν ως εξής: 

Το performance των websites των ελληνικών ξενοδοχείων σε αριθμούς 

undefined

 

Πώς κατανεμήθηκαν οι απευθείας κρατήσεις/ τύπο συσκευής 

undefined

 

Πώς κατανεμήθηκαν τα έσοδα από τις online κρατήσεις/ τύπο συσκευής 

undefined

 

Ποιες χώρες σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στις απευθείας κρατήσεις τους (Top 10) 

undefined

 

Κατανομή Κρατήσεων / Προορισμό 

undefined

 

Μέση Πληρότητα 

undefined

 

Μέση Τιμή Δωματίου (ADR) / Προορισμό 

undefined

 

Μέση Διάρκεια Διαμονής (ALS) / Προορισμό 

undefined

 

* Όλα τα στοιχεία προέκυψαν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας, αφορούν το πρώτο τετράμηνο του 2018 και έχουν συγκριθεί με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς (2017). 

Λίγα λόγια για την  Axia Hospitality

Αν και με μόλις 5 χρόνια λειτουργίας, η Axia Hospitality έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Με απόλυτη εξειδίκευση στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων, είναι ο απόλυτος σύμμαχος της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της.  Η Axia Hopitality  βραβεύεται σταθερά με Tourism Award και Greek Hospitality Award για την καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της και των προϊόντων της. Αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε 20 προορισμούς ανά την Ελλάδα.

Λίγα λόγια για τη Nelios

Με στελέχη αποκλειστικά προερχόμενα από τον χώρο του τουρισμού, είναι η μόνη εταιρεία που παράγει προϊόντα και προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απ’ ευθείας κρατήσεις του.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση από τον ΣΕΤΕ
συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα.