Το 2022 αναμένεται να είναι μια χρονιά με ισχυρή ζήτηση, ύστερα από μια μακρά περίοδο πρωτοφανών προκλήσεων στον χώρο του τουρισμού. Οι Έλληνες ξενοδόχοι – που δούλεψαν μεθοδικά όλο αυτό το διάστημα – δείχνουν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν αυτή την ευνοϊκή συγκυρία, αφού έχουν ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζονται εντατικά για την επόμενη μέρα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Nelios ενισχύει σημαντικά το portfolio των συνεργατών της και παρουσιάζει μερικά από τα πλέον πρόσφατα tailormade websites που έχει ήδη ολοκληρώσει, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι σε θέση να ανακοινώσει ακόμη περισσότερες ηχηρές, νέες συνεργασίες.
#1 Andronis Group – Σαντορίνη & Αθήνα
#2 Electra Hotels & Resorts– Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Κεφαλονιά
#3 Euphoria Retreat – Μυστράς
#4 Nimbus Hotels – Μύκονος & Σαντορίνη
#5 F Zeen Retreat – Κεφαλονιά
#6 Doryssa Hotels & Resorts– Σάμος
#7 A77 suites – Αθήνα
Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε ξενοδοχείου και τον μοναδικό χαρακτήρα του, η κατασκευή αυτών των websites βασίστηκε στα πλέον σύγχρονα design trends, σε τεχνολογίες αιχμής, σε νέες τακτικές βελτιστοποίησης της διαδικασίας της κράτησης (Conversion Optimisation) και της εμπειρίας του χρήστη (User Experience Optimisation). Παράλληλα, παρουσιάζεται για πρώτη φορά ξενοδοχειακό website στην Ελλάδα που αναπτύχθηκε με τη μεθοδολογία του mobile first design(www.electrahotels.gr).
Ξενοδοχειακά websites έξυπνα, γρήγορα, φιλικά προς τον χρήστη και λειτουργικά προηγμένα δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να αντιληφθεί εύκολα την εμπειρία που θα βιώσει, να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να προχωρήσει άμεσα και εύκολα σε κράτηση. Ενσωματώνουν όλες τις cutting edge τεχνολογικές επιταγές του digital marketing για γρήγορο φόρτωμα των σελίδων, απόλυτα SEO-friendly και πολύ υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε επίπεδο κώδικα και υποδομής.
Αυξάνοντας δυναμικά τον ρυθμό των νέων συνεργασιών της, η Nelios συνεχίζει να κατέχει τη θέση του market leader στην παροχή υπηρεσιών digital marketing αποκλειστικά για ξενοδοχεία και προορισμούς, στη χώρα μας. Αναβαθμίζοντας με συνέπεια το ψηφιακό αποτύπωμα της ελληνικής φιλοξενίας, σκοπός όλων των ενεργειών της είναι να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία των ξενοδοχείων-πελατών της, μέσω της προσέλκυσης περισσότερων απευθείας κρατήσεων.