Το AIF είχε και φέτος τη σημαντικότερη θεσμική σφραγίδα, τελώντας υπό την Αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας Κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου και υλοποιήθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (ΘΕΑ-ΕΒΕΑ), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής.
Συμβολικός και ουσιαστικός συμπαραστάτης του φετινού AIFήταν ο Κλασσικός Μαραθώνιος που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018, μία ημέρα πριν τα εγκαίνια του Φεστιβάλ. To 2ο AIF εμπνεύστηκε από την πρόκληση του Μαραθωνίου, και διαμόρφωσε μια εμπειρία για συμμετέχοντες και επισκέπτες, αναδεικνύοντας τη σημασία του στόχου και την αξία της επιμονής, φιλοξενώντας και βραβεύοντας τους πρωταγωνιστές του 36ου Μαραθωνίου της Αθήνας, του Αυθεντικού.
Tο Athens Innovation Festival επιστρέφει φέτος για να δώσει βήμα προβολής σε καινοτόμες επιχειρήσεις και να αποτελέσει σημείο συνάντησης για το οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας στη χώρα μας, φιλοξενώντας, για δεύτερη συνεχή χρονιά τους σημαντικότερους συντελεστές του.
Επιχειρήσεις, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, δομές υποστήριξης της επιχειρηματικότητας, μεγάλες εταιρείες, venture capitals, επιχειρηματικοί άγγελοι, εταιρίες privatee quity, κυβερνητικοί οργανισμοί, παραγωγικοί εταίροι και μη κυβερνητικοί φορείς συναντήθηκαν στο Ζάππειο μεταξύ 12 και 14 Νοεμβρίου και παρουσίασαν τις σημαντικότερες τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές στο καινοτόμο επιχειρείν, μοιράστηκαν γνώση και τεχνογνωσία και υλοποιήσαν παραγωγικές συμπράξεις με στόχο την ανάπτυξη της δραστηριότητάς τους και την από κοινού ενδυνάμωση του οικοσυστήματος.
Το AIF 2018 φιλοδοξεί όχι μόνο να δίνει χώρο στους συμμετέχοντες να παρουσιάσουν τα προϊόντα // υπηρεσίες τους, αλλά κυρίως να τους ενδυναμώνει με τεχνογνωσία, επαφές, δικτύωση, προβολή, ανάπτυξη δεξιοτήτων και πρόσβαση σε ευκαιρίες χρηματοδότησης. Φέτος, οι συμμετέχοντες εκθέτες στο AIF είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν σημαντικές ομιλίες, να συμμετάσχουν σε workshops και να επωφεληθούν από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα B2B, B2G και business to media συναντήσεων.
Όλο αυτό το σημαντικό μήνυμα προσπάθησε να εικονοποιήσει το branding που σχεδιάστηκε από τη mmk design team και πέτυχε να γεμίσει το Ζάππειο φρέσκα χρώματα και δυνατές εικόνες.