Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τα νέα των μελών μας

Mastercard: Η πρωτοβουλία Live A Legacy επιστρέφει για 4η συνεχόμενη χρονιά, στοχεύοντας στην επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών

 

undefined

 

  • Με εμπλουτισμένες θεματικές και καταξιωμένους ομιλητές, το Live Legacy από τη Mastercard και το Women On Top επιστρέφει για ακόμα μια χρονιά και γίνεται πηγή έμπνευσης για όποια γυναίκα επιθυμεί να κατακτήσει τους επαγγελματικούς της στόχους.

  • Φέτος, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Mastercard και το Women On Top, διεξήγαγαν έρευνα σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα, τα αποτελέσματα της οποίας θα δημοσιευθούν στην αρχή του 2022.

Η επιτυχημένη πρωτοβουλία Live A Legacy από τη Mastercard και το Women On Top με στόχο τη γυναικεία ενδυνάμωση στον επαγγελματικό χώρο, επιστρέφει για 4η συνεχόμενη χρονιά, το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021. Όπως και πέρυσι, η δομή της εκδήλωσης προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των συνθηκών και μεταφέρεται στο online περιβάλλον μέσα από τη νέα, ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα livealegacy.gr.

Για μια ακόμα χρονιά, καταξιωμένοι επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράζονται την επαγγελματική τους πορεία, μιλούν για τα εμπόδια και τις προκλήσεις που συνάντησαν κατά τη διάρκεια της καριέρας τους, αλλά και τις πρακτικές που ακολούθησαν προκειμένου να κατακτήσουν τους στόχους τους και να συμβάλλουν στην ισότητα των δύο φύλων στον εργασιακό χώρο.

Φέτος, η διήμερη εκδήλωση εστιάζει σε μία διαφορετική θεματική κάθε ημέρα. Το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου, στόχος των ομιλιών είναι να γίνουν πηγή έμπνευσης για κάθε συμμετέχουσα που ονειρεύεται να χτίσει μία επαγγελματική καριέρα με σωστές βάσεις. Επιχειρηματίες, αθλήτριες, αλλά και επαγγελματίες από τον χώρο της τεχνολογίας και των επιστημών συμπληρώνουν την ατζέντα της πρώτης ημέρας και συζητούν για τη γυναικεία ενδυνάμωση στον εργασιακό χώρο, προσεγγίζοντας το θέμα από πολλαπλές οπτικές.

Τη δεύτερη ημέρα της εκδήλωσης, Κυριακή 12 Δεκεμβρίου, τον λόγο παίρνουν ομιλητές που έχουν καταφέρει, μέσα από την επαγγελματική τους πορεία και το έργο τους, να περάσουν το δικό τους μήνυμα σχετικά με τη διαφορετικότητα και την ισότητα, συνδράμοντας με τον τρόπο τους σε ένα καλύτερο αύριο χωρίς έμφυλες ανισότητες.

Όπως κάθε χρονιά, τα Speed Training και Speed Mentoring Sessions δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την ατζέντα του Live A Legacy. Εμπλουτισμένα με νέες θεματολογίες, και υπό την καθοδήγηση καταξιωμένων επαγγελματιών, στοχεύουν στο να εφοδιάσουν τις συμμετέχουσες με τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να φτάσουν όσο πιο κοντά γίνεται στους στόχους τους, καθώς και να τους προσφέρουν χρήσιμες συμβουλές, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν, σε οποιονδήποτε επαγγελματικό χώρο.

Παράλληλα, όσες επιθυμούν να κάνουν ένα δυναμικό επαγγελματικό ξεκίνημα, έχουν και φέτος τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μια από τις θέσεις έμμισθης πρακτικής άσκησης που προσφέρονται στο πλαίσιο του Live a Legacy από τη Mastercard, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τεχνολογίας παγκοσμίως, καθώς και από εταιρίες που ανήκουν στο δίκτυο συνεργατών της.

Επιπλέον, και για 3η συνεχόμενη χρονιά, το Live a Legacy Mentoring Program δίνει την ευκαιρία σε 50 γυναίκες να διεκδικήσουν εξάμηνες υποτροφίες mentoring, μέσα από το δίκτυο του Women On Top.

Τέλος, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Live A Legacy, η Mastercard μαζί με το Women On Top και την Focus Bari διεξήγαγαν έρευνα σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα. Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το φθινόπωρο του 2021,  συμμετείχαν 450 γυναίκες, ηλικίας 22-35 ετών, από όλη την Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν, μεταξύ άλλων, ότι:

  • Mόνο το 18% των συμμετεχουσών στην έρευνα, θεωρεί ότι γυναίκες και άντρες απολαμβάνουν ισότιμη αντιμετώπιση στη δουλειά τους στις μέρες μας.
  • To ποσοστό 45% πιστεύουν ότι, λόγω του φύλου τους, δεν έχουν τις ίδιες επαγγελματικές ευκαιρίες με τους άντρες, ακόμα και όταν έχουν αντίστοιχες ικανότητες.
  • 5 στις 10 δήλωσαν ότι έχουν αντιμετωπίσει συμπεριφορές διάκρισης στο εργασιακό τους περιβάλλον, οι πιο συχνές από τις οποίες είναι το mansplaining και το bullying, οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις υπέρ των ανδρών, καθώς και η εργασιακή απόρριψη εξαιτίας εγκυμοσύνης ή μητρότητας.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα και το περιεχόμενο της εκδήλωσης, στο livealegacy.gr, καθώς και να κάνετε την εγγραφή σας για να έχετε τη δυνατότητα να συμμετέχετε ενεργά στο φετινό Live A Legacy και τις δράσεις του.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η διοργάνωση του Live A Legacy για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, είναι κάτι που μας γεμίζει με χαρά και υπερηφάνεια. Αισθανόμαστε και λειτουργούμε με την ίδια όρεξη, δημιουργικότητα και πάθος, όπως πριν τέσσερα χρόνια, τότε που κάναμε την αρχή για αυτή την πραγματικά ξεχωριστή ενέργεια. Για όλους εμάς στη Mastercard, η γυναικεία ενδυνάμωση στον επαγγελματικό χώρο, είναι ένα θέμα που βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητές μας και αποτελεί μια πρωτοβουλία ανεκτίμητης αξίας

Η Πηνελόπη Θεοδωρακάκου, συνιδρύτρια του Women On Top, ανέφερε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενες που για 4η συνεχόμενη χρονιά έχουμε την ευκαιρία, μέσω της πρωτοβουλίας Live a Legacy, να μοιραστούμε με ακόμη περισσότερες γυναίκες ιστορίες έμπνευσης, γνώσεις και πρακτικά εργαλεία για την επαγγελματική και προσωπική τους ενδυνάμωση, σε μια χρονική συγκυρία, που όπως αναδύθηκε και από την έρευνα του Live Legacy, οι γυναίκες αντιμετωπίζουν πολλαπλές προκλήσεις, τόσο στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα, όσο και στην μετέπειτα εργασιακή τους πορεία.»

 undefined

Σχετικά με την Mastercard

Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στον χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας, καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας. Συνδεθείτε μαζί μας για να μάθετε ακόμα περισσότερα για την καινοτομία και το αποτύπωμά μας: www.mastercard.com| Twitter: @MastercardNews| Instagram: @MastercardGR| Facebook: MastercardGreece| LinkedIn: linkedin.com/company/mastercard. 

ΕπικοινωνίαV+Communication, Θανάσης Κωστάκης, tko@vando.gr, τηλ. 210 7249000 (298)

Σχετικά με το Women On Top 

Το Women On Top είναι ένας οργανισμός με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην εργασία. Ιδρύθηκε το 2012 και από τότε έχει δημιουργήσει και παρακολουθήσει πάνω από 980 συνεργασίες mentoring προς όφελος άνεργων γυναικών, γυναικών που θέλουν να αλλάξουν επαγγελματική κατεύθυνση ή που θέλουν να εξελιχθούν μέσα σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα, γυναικών που θέλουν να επιχειρήσουν κ.ά., και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1500 άνεργες, μισθωτές και αυτοαπασχολούμενες γυναίκες σε σεμινάρια επαγγελματικής ανάπτυξης, προσφέροντας ταυτόχρονα και δημιουργική απασχόληση στα παιδιά όσων από αυτές είναι μητέρες. Παράλληλα, μέσα από την πρωτοβουλία Women On Top in Business, παρέχει εκπαίδευση, συμβουλευτική και υπηρεσίες διαχείρισης έργου σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που επιθυμούν να κάνουν πράξη την ισότιμη εκπροσώπηση των γυναικών στην αγορά εργασίας, μέσα από την ενίσχυση της ποικιλομορφίας και της ισορροπίας επαγγελματικής/προσωπικής ζωής για τους εργαζομένους τους. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη συνεργαστεί με οργανισμούς όπως η Google, η PwC, η Παπαστράτος, η Microsoft Hellas, η Vodafone Greece, η Mastercard και η Accenture, καθώς και με δομές όπως ο Δήμος Αθηναίων. 

Τέλος, έχει αναπτύξει μία ευρεία πλατφόρμα επικοινωνίας και παραγωγής περιεχομένου (έρευνες, άρθρα, podcasts, εκδηλώσεις κ.ά,), με στόχο το χτίσιμο δυναμικών κοινοτήτων γύρω από τον στόχο της έμφυλης ισότητας, την προώθηση θετικών και ισχυρών γυναικείων προτύπων, αλλά και την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού και των δομών λήψης αποφάσεων για τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν, ακόμα και σήμερα, οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στη δημόσια ζωή, αλλά και τους τρόπους εξάλειψης των εμποδίων αυτών. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.