Πώς η Τεχνολογία μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον πελάτη, στον απαιτητικό κλάδο της Διαχείρισης των Εγκαταστάσεων (Facility Management);
Ο Γενικός Διευθυντής της Manifest, κος Γιώργος Φαρλέκας, παρουσίασε το Best Case Study της εταιρείας μας πάνω στην εξυπηρέτηση πελατών, για το moralius.com με τίτλο “The Future of Facility Management” στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» του Marketing Week της Boussias Communications υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ, το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.
Οι προσδοκίες εξυπηρέτησης πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ. Τώρα, οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν και να βελτιώνονται για να διατηρήσουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους και να μείνουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών. Οι 10 βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών για το 2021 – όπως προκύπτουν μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies – ήταν το κεντρικό θέμα του συνεδρίου.
Δεν θα μπορούσε λοιπόν, η Τεχνολογία να μην απαντήσει στις προκλήσεις του Facility Management και να μην προσφέρει συγκεκριμένες λύσεις, οι οποίες προσδίδουν πραγματικά οφέλη τόσο στους παρόχους FM, όσο και στους πελάτες που εξυπηρετούνται.
Το moralius.com είναι μία cloud υπηρεσία, η οποία δίνει τη δυνατότητα στη Manifest, να ενισχύει την παραγωγικότητα και την κερδοφορία των πελατών της, διαχειρίζοντας και παρακολουθώντας την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών FM που προσφέρει σε πραγματικό χρόνο, μέσω μιας ενιαίας διαδικτυακής πλατφόρμας.
Δείτε την ομιλία στο video.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.