Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG), συμμετείχε στο 1ο συνέδριο για το Instore Marketing Conference που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2018, στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza και παρουσίασε πως οι καινοτόμες retail digital sign age λύσεις της μπορούν να ενισχύσουν και να μετασχηματίσουν το in-store experience, ώστε τα brands να επαναπροσδιορίσουν την θέση τους στην αγορά.
Στο συνέδριο, αναλύθηκαν από διεθνείς και εγχώριους marketers, υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, όλες οι πτυχές των δραστηριοτήτων εντός του εμπορικού καταστήματος, που μπορούν να αναπτύξουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων, με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την πραγματοποίηση αγορών, καθώς και το πώς η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει το λιανεμπόριο και την αγοραστική συμπεριφορά.
Στο πλαίσιο αυτό,ο κ. Στέφανος Κηπώσης, Β2Β Digital Signage Sales Supervisor, της LG Electronics Ελλάς, πραγματοποίησε παρουσίαση με τίτλο Digital Sign age Store Transformation, ως ειδικός σε digital sign age λύσεις που ενισχύουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των retail επιχειρήσεων και στον συντονισμό έργων που περιλαμβάνουν πρωτοποριακές εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης μέσω διαφορετικών καναλιών αγοράς.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Κηπώσης τόνισε πως «Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει σημαντικά ακροβατώντας μεταξύ του online και του offline shopping περιβάλλοντος. H τεχνολογία προσφέρει πλέον στους καταναλωτές δεκάδες τρόπους για αναζητήσουν, να συγκρίνουν και να αγοράσουν με αποτέλεσμα να είναι αρκετά υψηλό το επίπεδο δυσκολίας για τον retailer να ξεχωρίσει και να ενδυναμώσει το customer loyalty και το shop experience. Η LG διαθέτοντας μοναδικές retail digitalsignageλύσεις, έρχεται να ενισχύσει και να επαναπροσδιορίσει το in-store experience, βοηθώντας τις εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την θέση τους μέσα στην αγορά.»
Ως πρωτοπόρος στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών και με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο σημαντικών και πρωτοποριακών έργων που έχουν υλοποιηθεί στην ελληνική αγορά, η LG στηρίζει πρωτοβουλίες, όπως το συνέδριο αυτό, που έχει ως στόχο να αναδείξει πως το Digital Transformation στον κλάδο του Retail θα αποτελέσει το μέσο για να επιτευχθεί η βέλτιστη προσέλκυση και διατήρηση πελατών σε ένα υψηλά ανταγωνιστικό πεδίο.