Η GREEK TOURISM Expo, η επίσημη τουριστική Έκθεση της Αθήνας, προετοιμάζει δυναμικά την τρίτη, κατά σειρά, διοργάνωσή της η οποία θα πραγματοποιηθεί 25-27 Νοεμβρίου στο υπερσύγχρονο Εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Στη φετινή διοργάνωση:
- 120 επιλεγμένοι Hosted Buyers από 30 χώρες (Ευρώπη, Σκανδιναβία, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή , Ασία, ΗΠΑ και Καναδά) θα δώσουν το παρόν για Β2Β συναντήσεις με τους εκθέτες στοχεύοντας σ τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών.
- Εκθέτες, ορισμένοι από τους οποίους αποτελούν τους leaders, προερχόμενοι από όλους τους κλάδους της τουριστικής αγοράς, θα συμμετέχουν δυναμικά στη προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
- Εμπορικοί Επισκέπτες του Τουριστικού αλλά και άλλων κλάδων της Ελληνικής και της διεθνούς αγοράς θα συναντήσουν τους εκθέτες για να προσφέρουν στην εκθεσιακή τους συμμετοχή πολλαπλασιαστική αξία με νέες συνεργασίες.
Η Έκθεση θα εστιάσει το ενδιαφέρον της σε τρεις μεγάλους τομείς τουρισμού: Το Leisure, το MICE και το Luxury Travel ενώ θα δοθεί και ιδιαίτερη έμφαση στο Business Travel. Ειδικά για το Business και Corporate Travel η Έκθεση θα επικοινωνηθεί δυναμικά σε στελέχη από Φαρμακευτικές, Ασφαλιστικές και Ομίλους εταιριών με στόχο την επίσκεψή τους στην Έκθεση.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
Η έκθεση το 2016 επεκτείνεται και εφέτος και θα παρουσιάσει τις εξής μεγάλες καινοτομίες:
1. M.I.C.E και Business Travel
Η προβολή και η άνοδος του Συνεδριακού Τουρισμού και των επαγγελματικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα θα αποτελέσουν δυναμικό στοιχείο της έκθεσης.
Στην έκθεση θα συμμετέχουν εταιρίες που ασχολούνται με την οργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων παράλληλα , με την μεγάλη προβολή που θα γίνει, θα την επισκεφθούν εκατοντάδες επιχειρήσεις, από την Ελλάδα και το εξωτερικό οι οποίες διοργανώνουν τα δικά τους εταιρικά Συνέδρια και επαγγελματικές Συναντήσεις, για να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες με τους εκθέτες.
2. Αρχιτεκτονική και κατασκευές
Η μεγάλη ανάπτυξη του Ελληνικού και του Διεθνούς Τουρισμού άλλαξαν τα δεδομένα της αισθητικής και λειτουργικότητας των Ξενοδοχείων και των άλλων τουριστικών μονάδων.
Οι συμμετέχοντες στην έκθεση θα προωθήσουν τις ιδέες και τις επαγγελματικές τους δυνατότητες για τον σχεδιασμό και την κατασκευή σύγχρονων και λειτουργικών τουριστικών μονάδων.
Ηγετικό ρόλο στον τομέα αυτόν θα παίξει και η συμμετοχή του ΤΕΕ το οποίο θα διοργανώσει μία μεγάλη Ημερίδα με μεγάλο επαγγελματικό ενδιαφέρον και άριστους ομιλητές από όλους τους εμπλεκόμενους κλάδους.
3. Γαστρονομία Τουρισμού
Ένα από τα μεγαλύτερα στηρίγματα του τουρισμού μας είναι και η ελληνική γαστρονομία. Η συμμετοχή στην έκθεση παραγωγών και εμπόρων ελληνικών προϊόντων και κρασιών καθώς και των επιχειρήσεων Μεσογειακής διατροφής γενικότερα, θα αποτελέσουν πόλο έλξης για τους συμμετέχοντες και τους επισκέπτες.
4. Με το σύνθημα “Μένουμε Ελλάδα”
Η Έκθεση θα προωθήσει και τον εσωτερικό μας Τουρισμό και θα τονίσει σε όλους τους Έλληνες και Ξένους επισκέπτες ότι υπάρχει
“Σε όλη την Ελλάδα τουρισμός για όλους”.
Με την συμμετοχή Περιφερειών και Δήμων ως κυριότερους εκπροσώπους του εσωτερικού μας τουρισμού αλλά και την παρουσία Luxury Boutique Hotel & Villas θα προβάλλουμε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε λιγότερο γνωστές τουριστικές περιοχές με πανέμορφα τοπία και υψηλού επιπέδου φιλοξενία.
Παράλληλα η Έκθεση θα παρουσιάσει, για δεύτερη συνεχή χρονιά:
- Την Ειδική section για τους κλάδους Luxury Hotels, Luxury Βoutique Hotels & Villas καθώς και το Luxury travel. (Για την συγκεκριμένη κατηγορία προσκαλούνται ειδικά Hosted Buyers για τουρισμό πολυτελείας).
- Την Ειδική section για υπηρεσίες Hospitality management, e-travel, καθώς και συστημάτων και εφαρμογών πληροφορικής για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία με τη συμμετοχή κορυφαίων εταιριών.
Και τη φετινή χρονιά η σύγχρονη τεχνολογία θα είναι στη διάθεση των εκθετών και των επισκεπτών.
Για τους εκθέτες, ένα μήνα πριν την έναρξη της έκθεσης , θα διατεθεί online πρόγραμμα προγραμματισμού και επιλογής των Buyers με τους οποίους επιθυμούν να πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις ενώ οι επισκέπτες θα μπορούν να οργανώσουν με μεθοδικό τρόπο την επίσκεψή τους στην Έκθεση με τη βοήθεια του Visitor’s Matching Program που θα τους δώσει την δυνατότητα να προκαθορίσουν τις επαγγελματικές τους συναντήσεις με τους εκθέτες στη διάρκεια της Έκθεσης.
Στη Greek Tourism Expo 2016 θα διευρυνθεί, για τους επαγγελματίες επισκέπτες, το ειδικό πρόγραμμα της Mobile Application για SmartPhones που θα τους προσφέρει διαρκή ενημέρωση για τα δρώμενα στην Έκθεση και άμεση πρόσβαση στον εκθεσιακό χώρο χωρίς αναμονή.
Φυσικά η Έκθεση θα πλαισιωθεί από υψηλού κύρους Παράλληλες Συνεδριακές εκδηλώσεις που αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οκτώ μήνες πριν την έναρξη της Έκθεσης, τη διοργάνωση του 2016 τιμούν με τη Χορηγία τους κορυφαίες τουριστικές επιχειρήσεις ( SOFITEL, EVERMORE CRUISES, IT CONCEPT, AIA- INTERNATIONAL AIRPORTEL. VENIZELOS, HYDRAIKI-ONE DAY CRUISES, MUSEUM HOTEL, CHAUFFEUR GREECE, RADISOON BLU PARK HOTEL, TSOKAS, GRECOTEL, DOMOTEL,κ.α.)
Διαρκής ενημέρωση για την Έκθεση παρέχεται στους ενδιαφερόμενους από την ιστοσελίδα www.greektourismexpo.gr