Mε το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της τουριστικής Εκπαίδευσης και όπως πάντα πλούσια ύλη για τα δρώμενα στον Τουρισμό και την Οικονομία, κυκλοφόρησε το τεύχος Σεπτεμβρίου του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».
Πιο αναλυτικά στο αφιέρωμα στις τουριστικές σχολές, παρουσιάζονται τα σύγχρονα, επικαιροποιημένα προγράμματα σπουδών των κορυφαίων ιδιωτικών σχολών, οι οποίες εξειδικεύονται στην τουριστική εκπαίδευση, αλλά και όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην τουριστική Εκπαίδευση συνολικά.
Ακόμη, στο τελευταίο τεύχος του «Χ&Τ», ο αναγνώστης μπορεί να αντλήσει ενδιαφέροντα στοιχεία για τις αφίξεις στα αεροδρόμια της χώρας, όπως προκύπτουν από τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία.
Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα για τις πρακτικές της Booking, που δημιουργούν προβλήματα στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα, καθώς και οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Σημαντικά στοιχεία για την αύξηση του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων, και των τουριστικών, υπάρχουν και στο ρεπορτάζ για τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Και σε αυτό το τεύχος μία σειρά από μόνιμες στήλες, με εξαιρετικό ενδιαφέρον και πιστούς αναγνώστες, ολοκληρώνουν τη θεματογραφία και την εικόνα του περιοδικού.
Καλή ανάγνωση!
________________________________________
Η KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).
Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).
Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.
Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.
Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..
Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.
Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD