Κυκλοφόρησε, για 18η χρονιά, η ετήσια, αγγλική έκδοση MONEY & tourism, της KSD SA, η οποία αναμένεται να κάνει επίσημη πρώτη στο πιστό, αγγλόφωνο κοινό της στη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market.
Σύμπασα η ξενοδοχειακή και η τουριστική με την ευρύτερη έννοια βιομηχανία, συμμετέχει στην έκδοση, καταδεικνύοντας με τον πιο ηχηρό τρόπο τον δυναμισμό και την εγκυρότητά της.
Ξεπερνώντας το ιστορικό ρεκόρ του 2019 και συγκεντρώνοντας για πρώτη φορά τις μεγαλύτερες Ξενοδοχειακές Ενώσεις της χώρας, η φετινή έκδοση, με 222 σελίδες, αναμένεται να αποτελέσει, όπως και οι προηγούμενες άλλωστε, σημείο αναφοράς για την προβολή της χώρας μας στο δυναμικό, αγγλόφωνο κοινό.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία των πολυτελών, ξενόγλωσσων εκδόσεων της KSD, η ελιτίστικη έκδοση με το ειδικό, γραμμωτό χαρτί και τη χρυσοτυπία, να αποτελούν σήμα πλέον κατατεθέν της, κερδίζει τις εντυπώσεις από το εντυπωσιακό και minimal εξώφυλλό της, στο οποίο προβάλλεται το μοναδικό High Mill Paros, του ομίλου HotelBrain.
Μέσα από τις σελίδες του MONEY & tourism ο αναγνώστης μπορεί να «ταξιδέψει» στους πιο όμορφους ελληνικούς, τουριστικούς προορισμούς, κάποιοι εκ των οποίων συγκεντρώνουν μεγάλη δημοσιότητα, προσελκύοντας, κάθε καλοκαίρι, το διεθνές jet set αυτού του πλανήτη. Αλλά και σε λιγότερο in style, εξίσου, όμως, όμορφες γωνιές της ελληνικής επικράτειας και alternative προορισμούς, που κινούνται σε πιο ήρεμους ρυθμούς.
Και η φετινή έκδοση επιδίδεται σε μία προσπάθεια γνωριμίας της βρετανικής, τουριστικής αγοράς -της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό- με τις πιο πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας, οι οποίες προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, «πρωταγωνιστώντας» στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, και αναβαθμίζοντας την εμπειρία που βιώνει o ταξιδιώτης.
Σε ειδικό τμήμα της έκδοσης προβάλλονται κορυφαίες επιχειρήσεις από το ευρύ φάσμα του Τουρισμού.
Η έκδοση φιλοξενεί χαιρετισμούς της υφυπουργού Τουρισμού, κας Σοφίας Ζαχαράκη, του περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρου Αρναουτάκη, της περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κας Ρόδης Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κ. Παναγιώτη Νίκα, του περιφερειάρχη Ηπείρου, κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, κ. Νεκτάριου Φαρμάκη, του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κρήτης, κ. Κυριάκου Κώτσογλου, της αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Πελοποννήσου, κας Άννας Καλογεροπούλου, του αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού & Τουρισμού Δυτικής Ελλάδας, κ. Νικόλαου Κοροβέση, του δημάρχου Ρόδου, κ. Αντώνη Καμπουράκη, των προέδρων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, κ. Γρηγόρη Τάσιου και της Ένωσης Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης, κ. Μιχάλη Βλατάκη.
Επίσης, των προέδρων της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας, κ. Χαράλαμπου Βούλγαρη, του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά, κας Χριστίνας Τετράδη, του προέδρου της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρη Τάσιου, της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου, κ. Νίκου Χαλκιαδάκη, της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, κ. Μανώλη Μαρκόπουλου και της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, κας Κωνσταντίνας Σβύνου.
Καλή ανάγνωση!
Η KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).
Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).
Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.
Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.
Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..
Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.
Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD www.ksd.gr