Τα νέα των μελών μας

KSD Business Solutions: WTM για 17η χρονιά η αγγλική έκδοση MONEY & tourism 2021-22

 

undefined

 

    undefined

Μετά από µία «αναγκαστική και δυσάρεστη» παύση μιας χρονιάς, λόγω της πανδημίας, κυκλοφόρησε εφέτος, για 17η χρονιά, η ετήσια, αγγλική έκδοση MONEY & tourism, της KSD, στην έκθεση WTM στο Λονδίνο. 

Πιο εντυπωσιακή από ποτέ και µε αριθμό – ρεκόρ συµµετεχόντων, που ξεπέρασαν το προηγούμενο ρεκόρ τους στην αντίστοιχη έκδοση του 2019, η έκδοση έκανε, ήδη, επίσημη πρώτη, ως είθισται, στη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market, το κορυφαίο «ραντεβού» της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Ενώ, επόμενος σταθμός της αποτέλεσε η έκθεση-ορόσηµο για τον ελληνικό Τουρισμό, Philoxenia. 

Και την «περιήγησή» της στις μεγάλες, διεθνείς εκθέσεις για εφέτος, θα ολοκληρώσει µε τη στοχευµένη αποκλειστικά στους επαγγελματίες του κλάδου της Φιλοξενίας έκθεση xenia. 

Mε σήμα κατατεθέν το ειδικό γραμμωτό χαρτί και τη χρυσοτυπία να προσδίδει την απαραίτητη πινελιά πολυτέλειας, η νέα έκδοση προϊδεάζει, ήδη, τον αναγνώστη από το εντυπωσιακό της εξώφυλλο για το ευφάνταστο περιεχόμενό της. 

Ακολουθώντας το ύφος των ξενόγλωσσων εκδόσεων της KSD, το MONEY & tourism, μέσα από ταξιδιωτικά στους πιο δημοφιλείς ελληνικούς, τουριστικούς προορισμούς, αλλά και σε λιγότερο «επώνυμους», εξίσου, όμως, συναρπαστικούς προορισμούς της χώρας, επιδίδεται σε μία προσπάθεια γνωριμίας της τουριστικής Ελλάδας με το αγγλόφωνο κοινό, τη δεύτερη μεγαλύτερη «δεξαμενή» τουριστών και εσόδων για τον ελληνικό τουρισμό. 

undefined

Η έκδοση είχε και ειδικό αφιέρωμα στην Ρόδο, το σμαραγδένιο και ιδιαίτερα αγαπητό στους Άγγλους, νησί. 

Παράλληλα, μέσα από τις σελίδες της πολυτελούς έκδοσης, στον Βρετανό αναγνώστη «συστήνονται» οι πιο luxury ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας, οι οποίες προσφέροντας υψηλού επιπέδου, εξατομικευμένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες, αναβαθμίζουν την περίφημη ελληνική Φιλοξενία και ανεβάζουν τη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη σε άλλο επίπεδο. 

Ειδικό τμήμα της έκδοσης είναι αφιερωμένο σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους συναφείς µε τον τουρισμό κλάδους. 

Η έκδοση φιλοξενεί χαιρετισμούς της γενικής γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κας Βίκυς Λοΐζου, του γενικού γραμματέα του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρη Φραγκάκη, του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γεώργιου Χατζημάρκου, του περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρου Αρναουτάκη, της περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κας Ρόδης Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κ. Παναγιώτη Νίκα, της αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Πελοποννήσου, κας Άννας Καλογεροπούλου, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, κ. Νεκτάριου Φαρμάκη,  του αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού & Τουρισμού Δυτικής Ελλάδας, κ. Νικόλαου Κοροβέση, του δημάρχου Ρόδου και προέδρου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ν. Αιγαίου, κ. Αντώνη Καμπουράκη, των προέδρων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, κ. Γρηγόρη Τάσιου.

Καλή ανάγνωση! 

undefined

________________________________________ 

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S  BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στη δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων. 

Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD

www.ksd.gr

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο