Τα νέα των μελών μας

KSD Business Solutions: Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Χρήμα & Τουρισμός», στον παλμό των εξελίξεων στην τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία

 

undefined

 

Με πλούσια κι επίκαιρη θεματογραφία, στον παλμό των εξελίξεων, κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», του μοναδικού περιοδικού, που κυκλοφορεί εδώ και 26 χρόνια σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας.

Στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού ξεχωρίζει το αφιέρωμα στην ανακαίνιση ξενοδοχείων, μία διαδικασία απαιτητική και πολύπλοκη, που στην εποχή του Covid-19 γίνεται ακόμη πιο απαιτητική και πολυσύνθετη. Οι σωστοί συνεργάτες είναι η μόνη λύση στον… γρίφο και το «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» παρουσιάζει τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες εταιρίες στο είδος τους, οι οποίες «εμπλέκονται» στην ανακαίνιση ξενοδοχείων.

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό, ο «ιθύνων νους» της Joker Golf Carts, κ. Ιωάννης Κουτσιμπογεώργος, αποκαλύπτει όλα τα «μυστικά» της ηλεκτροκίνησης, αλλά και τα στοιχεία εκείνα που έχουν αναδείξει την εταιρία σε ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα καινοτομίας στο εγχώριο επιχειρείν. 

Το νέο τεύχος περιλαμβάνει και μια σειρά από θέματα, τα οποία παρουσιάζουν την κατάσταση που επικρατεί, τόσο σε επίπεδο χώρας, όσο και διεθνές στην τουριστική-ταξιδιωτική και ξενοδοχειακή βιομηχανία. 

Το τελευταίο Βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κάνει λόγο για ζημιές 460 δισ. δολ. στον διεθνή Τουρισμό λόγω των διεθνών τουριστικών ροών που ανακόπηκαν βίαια εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.

Σημείο αναφοράς στο τεύχος αποτελεί η νέα έρευνα του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού «Recovery & Beyond. The Future of Travel & Tourism in the Wake of COVID-19», σύμφωνα με την οποία οι νέες τεχνολογίες και τα πρωτόκολλα υγείας κερδίζουν «έδαφος» στη «μάχη» για την «αναγέννηση» του Τουρισμού. 

Άκρως αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα της τρίτης φάσης της έρευνας που διενήργησαν οι FCM Travel Solutions και Corporate Traveller, σύμφωνα με τα οποία τα επαγγελματικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχουν μπει στον… πάγο εξαιτίας του Covid-19, ενώ δεν αναμένεται να ανακάμψουν πριν το 2023. 

Σημείο αναφοράς για τα επαγγελματικά ταξίδια, σε επίπεδο χώρας, αποτελούν τα ευρήματα πανελλαδικής έρευνας για την ελληνική αγορά συνεδρίων κι εκδηλώσεων, σύμφωνα με τα οποία η μείωση του τζίρου «εκτοξεύεται» στο 76% για το σύνολο του 2020.

Στο τελευταίο τεύχος παρουσιάζεται και ο φετινός, διαφορετικός εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, που ήταν βουβός και χωρίς όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία συνάδουν με μια εορταστική ατμόσφαιρα. 

Αρκετά ακόμη θέματα, πλούσια ειδησεογραφία και, φυσικά, οι γνωστές και αγαπητές στο κοινό μόνιμες στήλες του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», συμπληρώνουν την εικόνα του τρέχοντος τεύχους. 

undefined

________________________________________

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S  BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.

Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD

www.ksd.gr

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο