Τα νέα των μελών μας

IST College: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών: Certificate in Hospitality

 

undefined

Το IST College ιδρύθηκε το 1989 και σήμερα, είναι ένα πολυδύναμο εκπαιδευτικό ίδρυμα με άδεια από το Υπουργείο Παιδείας. Σε συνεργασία με διακεκριμένα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα του εξωτερικού όπως το London South Bank University, το University of London International Programmes, το University of Limerick, το Catholic University of Lyon και το University of Keele, το IST προσφέρει Bachelors και Masters, Supported Distance Learning προγράμματα, καθώς και προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης & Εξειδίκευσης, Σεμινάρια και Επιμορφωτικά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης σε τρεις κύριους ακαδημαϊκούς τομείς: τις Επιχειρησιακές & Οικονομικές Επιστήμες, την Επιστήμη Υπολογιστών-Πληροφορική και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες & Επιστήμες Υγείας. 

Στον κλάδο του Τουρισμού το IST προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα πιστοποίησης Edexcel BTEC από τoν Pearson, τον μεγαλύτερο φορέα πιστοποίησης παγκοσμίως, ώστε να καλύψει την ανάγκη για στελέχη, υψηλής ποιοτικής εκπαίδευσης, ικανά να ανταποκριθούν στις νέες διεθνείς τάσεις στον Τομέα του Τουρισμού. 

Διάρκεια Σπουδών: 135 διδακτικές ώρες

Γλώσσα Σπουδών: Ελληνικά

Προϋποθέσεις Εγγραφής: Απολυτήριο Λυκείου ή αντίστοιχος τίτλος 

Στόχοι Προγράμματος Σπουδών

Το πρόγραμμα της Φιλοξενίας έχει ως βασικούς στόχους:

  • Να εφοδιάσει τους καταρτιζόμενους με μια σειρά από δεξιότητες, τεχνικές και χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη, επαγγελματική πορεία στον κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας, στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
  • Να προσφέρει σύγχρονες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες του Τουριστικού Κλάδου, εστιασμένες στον Τομέα της Φιλοξενίας. 

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε όσους εργάζονται στον Τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας και δεν διαθέτουν κάποια πιστοποίηση.
  • Σε ελεύθερους Επαγγελματίες/Επιχειρηματίες μικρών ή μεγαλύτερων ξενοδοχειακών μονάδων χωρίς τις απαιτούμενες γνώσεις και επιθυμούν να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους
  • Απόφοιτους ΙΕΚ που θέλουν να αποκτήσουν μια εξειδίκευση.
  • Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ οποιασδήποτε ειδικότητας που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον Κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας. 

Δομή Προγράμματος Σπουδών

Ο εκπαιδευόμενος για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα πρέπει να συγκεντρώσει 30 credits. 

Τα 10 credits προέρχονται από το βασικό μάθημα «Επιχειρήσεις Φιλοξενίας» και τα υπόλοιπα 20 credits συγκεντρώνονται από την παρακολούθηση των μαθημάτων επιλογής*. 

Βασικό Μάθημα:

  1. Επιχειρήσεις Φιλοξενίας (The Hospitality Industry) 

Ενδεικτικά Μαθήματα Επιλογής: (Εδώ θέλουμε να μπούνε και οι τίτλοι στα αγγλικά)

  1. Αρχές εποπτείας της παροχής υπηρεσιών στην Φιλοξενία, την Αναψυχή, τον Τουρισμό και τα Ταξίδια (Principles of Supervising Customer Service Performance in Hospitality, LeisureTraveland Tourism)
  2. Παροχή υπηρεσιών στις επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Παροχή υπηρεσιών στις επιχειρήσεις Φιλοξενίας)
  3. Χρηματοοικονομικός έλεγχος στις επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Financial Control in Hospitality)
  4. Ανάπτυξη δεξιοτήτων εποπτείας στις επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Supervisory Skills in the Hospitality Industry)
  5. Εξυπηρέτηση φαγητού και ποτών (Food and Drinks Service)
  6. Εξυπηρέτηση Αλκοολούχων Ποτών (Alcoholic Beverage Service)
  7. Αρχές ασφάλειας τροφίμων για τροφοδοσία (The Principles of Food Safety Supervision for Catering)
  8. Οργάνωση εξυπηρέτησης φαγητού (Food Service Organisation)
  9. Ευρωπαϊκή Κουζίνα (European Food)
  10. Ασιατική Κουζίνα (Asian Food)
  11. Σύγχρονη παγκόσμια κουζίνα (Contemporary World Food)
  12. Προηγμένες δεξιότητες και τεχνικές στην παραγωγή επιδορπίων (Advanced Skills and Techniques In Producing Desserts and Petits Fours)
  13. Περιβάλλον και βιωσιμότητα στις επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Environment and Sustainability in Hospitality)
  14. Αρχές διατροφής για ειδικά διαιτολόγια (Principles of Nutrition for Healthier Food and Special Diets)
  15. Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (Hospitality Business Enterprise)
  16. Ηλεκτρονικό επιχειρείν για επιχειρήσεις Φιλοξενίας (E-business for Hospitality)
  17. Μάρκετινγκ για επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Marketing for Hospitality)
  18. Προσωπικές πωλήσεις και δεξιότητες προώθησης για επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Personal Selling and Promotional Skills for Hospitality)
  19. Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων για επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Human Resources in Hospitality)
  20. Οργάνωση Εκδηλώσεων για επιχειρήσεις Φιλοξενίας (Events Organisation in Hospitality)
  21. Οργάνωση και Διαχείριση Εκδηλώσεων στον κλάδο της Φιλοξενίας (Planning and Managing a Hospitality Event)
  22. Διαχείριση κρατήσεων και διαμονής (Accommodation Operations in Hospitality)
  23. Συστήματα Front Office στον κλάδο της Φιλοξενίας (Front Office Operations in Hospitality)
  24. Προσωπική και Επαγγελματική Εξέλιξη στον κλάδο της Φιλοξενίας (Personal and Professional Development in Hospitality)
  25. Μελέτες Περίπτωσης στον κλάδο της Φιλοξενίας (Industry-related Project in Hospitality)

*Τα μαθήματα επιλογής θα προσφέρονται με ελάχιστη συμμετοχή 10 ατόμων.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο