Η Ημερίδα Info Best Practices με θέμα «Εξοικονόμηση, Αξιοποίηση, Αποδοτικότητα σε περιβάλλον κρίσης: Αποτελεσματικές στρατηγικές και καλές πρακτικές στη σύγχρονη επιχείρηση» πραγματοποιείται την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι).
Τη διοργάνωση έχει η Infopublica SA, εταιρεία που από το 1979 ενημερώνει και καθοδηγεί υπεύθυνα τα στελέχη της βιομηχανίας και του τουρισμού με τις εκδόσεις Plant Management, Hotel & Restaurant, Green NRG Solutions κ.ά.
Καταξιωμένοι ομιλητές προτείνουν πρακτικές λύσεις για την ελληνική πραγματικότητα και απαντούν σε ερωτήματα όπως:
• Πώς εντοπίζουμε τα σημεία «λίπους» στην επιχειρησιακή μας λειτουργία;
• Πώς αξιοποιούμε ορθολογικότερα το ανθρώπινο δυναμικό μας;
• Πώς εξοικονομούμε πόρους τόσο σε επίπεδο κόστους όσο και σε επίπεδο ρευστότητας;
• Πώς πετυχαίνουμε αύξηση της παραγωγικότητας των υποδομών μας;
• Ποιες είναι οι πιο ευέλικτες χρηματοδοτικές λύσεις της αγοράς σε περιβάλλον κρίσης;
• Πώς εξασφαλίζουμε άμεσα οφέλη από τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας;
• Πώς από την απλή επιβίωση περνάμε στη συνεχή ανάπτυξη;
Δοκιμασμένα Case Studies υποστηρίζουν την κοινή προσπάθεια για μία βιώσιμη έξοδο από την κρίση και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων.
3 βασικές θεματικές Ενότητες «δείχνουν» το δρόμο της Επιβίωσης και της Ανάπτυξης
Ενότητα 1. Μέθοδοι Αξιοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού & Εξοικονόμησης Πόρων, με συντονιστή τον κ. Χάρη Πρωτόπαπα, Σύμβουλο Management.
Πρακτικές βέλτιστης διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού και προτάσεις για περικοπή του Επιχειρησιακού Κόστους και των Γενικών Εξόδων των επιχειρήσεων. Αποδεδειγμένοι τρόποι που βελτιώνουν τη λειτουργία και το βαθμό αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων των επιχειρήσεων.
Ενότητα 2. Παραγωγικότητα Υποδομών, με συντονιστή τον κ. Χαράλαμπο Αποστολίδη, Αντιπρόεδρο Δ.Σ. Hellenic Maintenance Society.
Μοναδικοί τρόποι που εξασφαλίζουν την αδιάλειπτη λειτουργία του εξοπλισμού των επιχειρήσεων. Ανάδειξη της αξίας της προληπτικής συντήρησης του εξοπλισμού, ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης, για τη διασφάλιση ελέγχου του κόστους και εγγύησης της ασφάλειας των παραγόμενων προϊόντων.
Ενότητα 3. Από την Eπιβίωση στην Aνάπτυξη: Ανταγωνιστικότητα, Καινοτομία, Εξωστρέφεια, με συντονιστή τον κ. Χάρη Κυριαζή, Αντιπρόεδρο ΣΕΒ, Μέλος Δ.Σ. ΣΕΣΜΑ, Πρόεδρο ΔΣ της PricewaterhouseCoopers Business Solutions.
Ανάδειξη των προκλήσεων που παρουσιάζονται για τις επιχειρήσεις λόγω των σημερινών ιδιαίτερων συνθηκών. Η μάχη για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των παραγωγικών μονάδων (μεταποίησης ή υπηρεσιών) μέσα από μια «φρέσκια» θεώρηση στα θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Χρηματοδοτήσεων, Εξωστρέφειας και Καινοτομίας.
Στο CEO Panel θα συζητηθούν τα θέματα που παρουσιάστηκαν θα γίνει ανταλλαγή απόψεων και θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων.
Το γενικό συντονισμό του περιεχομένου της Ημερίδας έχει αναλάβει ο κ. Αθανάσιος Κ. Μαύρος, Γενικός Διευθυντής της Planning.
Πού απευθύνεται;
Η Ημερίδα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη του κλάδου της Βιομηχανίας, του Εμπορίου, των Υπηρεσιών και του Τουρισμού (Ξενοδοχεία & Σίτιση). Επίσης, σε ανώτερα στελέχη του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, καθώς και σε Συμβούλους Επιχειρήσεων και Οργανισμών.