To συνέδριο IMIC (International Meetings and Incentives Conference) φτάνει αισίως στον 6ο χρόνο της υλοποίησής του και πραγματοποιείται στις 10-11 Φεβρουαρίου 2010, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με θέμα: «Creating and Managing Successful Products and Powerful Brands – Δημιουργία και Διαχείριση Επιτυχημένων Προϊόντων και Δυναμικών Brands».
Το IMIC είναι ένα από τα πλέον γνωστά και καθιερωμένα διεθνή συνέδρια στο χώρο του τουρισμού τα οποία πραγματοποιούνται στη χώρα μας, με αξιοσημείωτη συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων και των επιχειρήσεων του τουρισμού, ακαδημαϊκών και δημοσιογράφων και διοργανώνεται υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και με την υποστήριξη και τη συμμετοχή του συνόλου των φορέων του τουρισμού. Χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» και το σύνολο του ειδικού τουριστικού τύπου.
Το IMIC πλαισιώνεται από το 2010 Athens Tourism Symposium που διοργανώνεται από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Πάτρας και την Ηλιότοπος Συνέδρια. Πρόκειται για ένα διεθνές επιστημονικό συνέδριο τουρισμού το οποίο εγκαινιάζεται φέτος για πρώτη χρονιά, θα διεξαχθεί στις ίδιες ημέρες, στον ίδιο χώρο, παράλληλα με το IMIC 2010 και θα έχει ως θέμα του: «Current Trends in Tourism Management and Tourism Policy».
Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το IMIC 2010 και το 2010 Athens Tourism Symposium υπάρχουν διαθέσιμες στους δικτυακούς τόπους:
http://imic2010.conferences.gr και http://ats.conferences.gr αντίστοιχα.