Το GTP αλλάζει. Η αλλαγή της εταιρικής μας ταυτότητας σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας δημιουργικής πορείας η οποία θα βασιστεί σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
• Ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
Το GTP διαθέτει και συντηρεί την πληρέστερη και πιο ενημερωμένη βάση δεδομένων για τον ελληνικό τουριστικό κλάδο. Στόχος μας είναι, μέσα από μια ριζική αναδιάρθρωση του περιεχομένου και των μέσων διάχυσής του, να αναβαθμίσουμε την ποιότητα της πληροφορίας και την ευκολία πρόσβασης σε αυτή.
• Ενδυνάμωση δεσμών με και μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού.
Το GTP είναι, εδώ και 36 χρόνια, δίπλα στους επαγγελματίες του τουρισμού. Με τη δημιουργία νέων υπηρεσιών και εργαλείων, φιλοδοξεί να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο, ο οποίος θα διευκολύνει και θα αναβαθμίσει τις μεταξύ τους σχέσεις συνεργασίας.
• Καταλυτικό ρόλο στην προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού.
Το GTP διαθέτει σημαντικό περιεχόμενο για πάνω από 17.000 τοπωνύμια στην Ελλάδα, καλύπτοντας το σύνολο της γεωγραφίας της χώρας. Ο εμπλουτισμός και η αναδιάρθρωση του περιεχομένου σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της παρουσίασής του θα μας επιτρέψουν να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας.
• Προώθηση και ανάδειξη προσπαθειών που έχουν όραμα και μεράκι.
Το GTP θα στηρίξει και θα αναδείξει προσπάθειες ανθρώπων και επιχειρήσεων του τουρισμού με όραμα. Θα είναι δίπλα σε αυτούς που δημιουργούν, που με δουλειά και συνέπεια μας δείχνουν το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.
Το GTP είναι εδώ και την επόμενη μέρα.